Anmeldt d. 29. juli 2018 fra mobile enheder

At blive budt velkommen til Vestergade 44 af Susanne med kaffe og kage i Haven, er som at finde en lille rolig oase. Susanne driver denne perle, og hun tager godt hånd om dig fra det øjeblik du kommer, ligefra booking af restaurant til muligheden for at smøre en madpakke den dag du tager afsted. Huset er smukt og personligt indrettet, og det samme er værelserne. Alt er lækkert, indbydende og rent. Vi kommer gerne igen !

Tak, Fisken1
Anmeldt d. 28. juli 2018 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse i en fantastisk atmosfære.
En oase- en tidslomme.
Perfekt ophold- perfekt værelse - smuk og rolig have, og super vært der på sin egen omsorgsfulde måde kredser om sine gæster.
Kan varmt anbefales.

Tak, Vinter45
Anmeldt d. 18. juli 2018 fra mobile enheder

Vi boede her en nat i juli 2018, og det er et virkelig flot hotel/pensionat. Huset er fra 1784, og husets rum er virkeligt pæne pg velholdte. Susanna som ejer pensionatet var utrolig hjælpsom og sørget for en fantastisk morgenmad samt gav os al info om området vi behøvede under vores ophold. Meget hyggeligt!

Haven bag ved huset er stor,og havde mange siddegrupper hvor man kunne slappe af:).

Tak, Revehiet
Anmeldt d. 8. maj 2018 fra mobile enheder

Hyggelig dejlig vært - hyggelig engelsk og dansk atmosfære - pragtfulde værelser - stuer med historie. Gode senge - de bedste dyner - rent - pænt - hyggeligt - vidunderligt. Den bedste morgenmad - “skævt” - 5 stjerner for ALT.
Tak for den bedste weekend! Vi kommer helt sikkert igen!
PS husk at købe Sevilla Appelsin marmeladen med hjem! Fået ikke bedre!

Dato for ophold: april 2018
Tak, E8162BKpeterr
Anmeldt d. 1. maj 2018

Endnu engang besøgte vi suzanna - vestergade 44 er altid et besøg værdigt..
vi kommer der hvert år. det er en oplevelse at besøge hende og "Chili" hvert år - ja vi kommer tilbage igen!

et lille tip er at gå en tur ud forbi badehusene - en rigtig god gåtur og smukke små huse!

Dato for ophold: april 2018
Tak, Schioler