Anmeldt d. 18. juli 2018 fra mobile enheder

Vi boede her en nat i juli 2018, og det er et virkelig flot hotel/pensionat. Huset er fra 1784, og husets rum er virkeligt pæne pg velholdte. Susanna som ejer pensionatet var utrolig hjælpsom og sørget for en fantastisk morgenmad samt gav os al info om området vi behøvede under vores ophold. Meget hyggeligt!

Haven bag ved huset er stor,og havde mange siddegrupper hvor man kunne slappe af:).

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Revehiet
Anmeldt d. 8. maj 2018 fra mobile enheder

Hyggelig dejlig vært - hyggelig engelsk og dansk atmosfære - pragtfulde værelser - stuer med historie. Gode senge - de bedste dyner - rent - pænt - hyggeligt - vidunderligt. Den bedste morgenmad - “skævt” - 5 stjerner for ALT.
Tak for den bedste weekend! Vi kommer helt sikkert igen!
PS husk at købe Sevilla Appelsin marmeladen med hjem! Fået ikke bedre!

Tak, E8162BKpeterr
Anmeldt d. 1. maj 2018

Endnu engang besøgte vi suzanna - vestergade 44 er altid et besøg værdigt..
vi kommer der hvert år. det er en oplevelse at besøge hende og "Chili" hvert år - ja vi kommer tilbage igen!

et lille tip er at gå en tur ud forbi badehusene - en rigtig god gåtur og smukke små huse!

Tak, Schioler
Anmeldt d. 29. april 2018 fra mobile enheder

Et helt igennem skønt hotel. Susanna er en dejlig vært, som gør alt for at hendes gæster har det godt. Det var en oplevelse at være på miniferie på Pension Vestergade 44, vi kommer helt sikkert tilbage.
Et hotel med sjæl og hjertevarme vi ikke har oplevet andre steder.
Vi kan kun anbefale alle at besøget dette fantastiske sted.

Tak, TKMK2
Anmeldt d. 22. april 2018

Kære Susanna :-)
Vi har svært ved at finde ord, som kan udtrykke begejstringen for vores overnatning i dine hyggelige rammer. Sikken hjertelig modtagelse med kaffe og kage i din smukke have. Vores værelse var bare en drøm ... ville ønske vi kunne tage det med hjem. Meget stemningsfuld oplevelse i dine stuer, hvor vi, i stearinlysenes skær, nød en Ærø-whisky til lyden fra bornholmerurene. Ærøskøbing er en eventyrlig by og eventyret starter hos dig Susanna..intet andet kan gøre oplevelsen perfekt. Glæder os allerede til at besøge dig igen og gerne i flere dage.
Kærlig hilsen Mette & Anders

1  Tak, andmet2018