Anmeldt d. 3. september 2017

Det er et utrolig hyggeligt sted med en skøn atmosfære. En tidslomme med ro og fred og den mest vidunderlige værtinde. Luksus på den bedste måde, hvor ens sanser bliver stimuleret på alle parametre.
Samtidig var det skønt med anbefalinger af gode spisesteder på øen. Vi cyklede rundt til det lokale bryggeri, kunne bade på skøn strand inden morgenmaden og fik lidt historisk fra øen ved besøg på museet.
Så vil du forkæles og opleve fordums tid og historisk vingesus er dette stedet. Susanna og hendes skønne sted får vores bedste anbefalinger. Med sensommerlige hilsner Torben og Tina Volder ❤

Værelsestip: Vær i god tid med at booke, da det er meget populært.
Dato for ophold: september 2017
Tak, TinaV1318
Anmeldt d. 27. august 2017

...... den får man allerede ved Susannas varme modtagelse.
Hold da op en fantastisk historisk ejendom! Her mærker man hurtigt den passion, der er lagt i den årelange istandsættelse og interiøret i de smukke og varme stuer og romantiske værelser. Tillige med en udpræget sans for detaljen, der opfylder en gæsts behov gør, at et ophold på Pension 44 bliver noget helt specielt. Ikke mindst takket være den nærværende og gæstfrie værtinde. Tak til Susanna for et uforglemmeligt ophold.
Per og Lis

Dato for ophold: august 2017
1  Tak, Lis B
Anmeldt d. 18. maj 2017

Et ophold hos Vestergade 44 er en fuldstændig unik oplevelse som alle bør unde sig selv at prøve. Værtinden Susanna er kendetegnet ved en fantastisk service og imødekommenhed som næppe fås andre steder. I pensionatet træder man ind i en hel unik tidslomme med smukke værelser og hvor der kan nydes kaffe og kage i det hyggelige bibliotek eller i den flotte have.

Stemningen og oplevelsen ved at bo hos Vestergade 44 er langt udover det man får på et traditionelt hotel!

Der mulighed for fordybelse og hygge ud over alle grænser!

Vi kommer helt sikkert tilbage!

Dato for ophold: maj 2017
Tak, mortenjr
Anmeldt d. 17. maj 2017

Min hustru og jeg var endnu engang en tur forbi pension vestergade 44.
Vi boede på værelset i haven og det kan varm anbefales. Alt er som det plejer
fantastisk service, ophold, morgenmad og gæstfrihed..

vi kommer helt sikkert igen!

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Schioler
Anmeldt d. 30. april 2017 fra mobile enheder

Fantastisk pension med god værtinde og lækker kaffe + hjemmebagte kager ved ankomst.
Vi boede 2 par i fine restaurerede værelser og kunne benytte hus og have.
Midt i Ærøskøbing
OB's betalte for 2 vand på værelset uden at vi vidste de kostede