Anmeldt d. 4. oktober 2016 fra mobile enheder

Har læst og hørt meget om pension Vestergade 44 i Ærøskøbing. Nu har jeg haft den store glæde at overnatte og opleve pensionatet på egen hånd. Sikke skønne omgivelser inde som ude i den smukke læ- og solfyldte have. Det var dejligt at være ventet ved indtjekning, at låse den autentiske gamle dør op til et smukt og smagfuldt indrettet værelse med en udsigt over den gamle bys brostensbelagte gader. Sengetøjet var lækkert og morgenkåbe og håndklæder var af god kvalitet.
At spise et veltillavet morgenmåltid, med god te, lunt brød og friske lækkerier af smukt service, gør mig glad lige fra morgenen af. De levende lys var tændte, blomsterne friske og værtinden så hyggelig og hjælpsom, så det var vanskeligt at skulle videre med dagens program. Det blev en usædvanlig dejlig oplevelse og et hjerteligt møde at besøge Vestergade 44.

Dato for ophold: oktober 2016
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Dorte K
Anmeldt d. 4. september 2016

Vi har oplevet et helt eventyrligt pensionat med en enestående værtinde Susanna Greve.
Hele det smukke gamle hus er smagfuldt indrettet med antikviteter og kunst.
Susanna Greve forstår virkelig at hygge om gæsterne både i husets stuer og udenfor i den kæmpestore skønne have med mange hyggekroge.
Overalt er der en vidunderlig afslappet atmosfære, ja tiden holder næsten op med at eksistere.
Det har været et drømmeagtigt ophold, som vi glæder os til at gentage.

Værelsestip: Der er kun gode værelser
Tak, Karen_Holstebro
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 14. august 2016 fra mobile enheder

Min mand og jeg blev gift på Ærø, og vi og vores familie boede med Susanna. Vi vidste at vi kunne forvente fantastisk gæstfrihed fra en tidligere rejse til at den pension, men Susanna gik over og ud over for at sikre at vores ophold var helt perfekt. Fantastisk opmærksomhed på detaljerne og eftertænksom, i smukke omgivelser, og med lækker mad - som altid. Tak,Susanna

Tak, Crossways15
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Anmeldt d. 10. august 2016

Perfekt beliggenhed, værelse og meget hyggeligt og unikt hotel.
Ejeren og værten Susanna er et skønt menneske som gør sit yderste for at dit ophold bliver unikt og fantastisk.
Når du træder ind på hotellet er det som at træde ind i en anden verden - hotellet er møbleret som i den engelske serie Downton abbey. Der var tænkt på alt - hver en lille detalje. Vi nød vores ophold i fulde drag og vil afgjort bo der igen hvis vi skulle vende tilbage til Ærø.

Værelsestip: Henriettas
1  Tak, lonesimmelsgaard
Anmeldt d. 4. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Ved ankomsten serveres kaffe/te med hjemmebagt kage i haven eller i biblioteket. Huset og haven er nostalgi for alle pengene indrettet med engelske arvemøbler.
Vi overnattede på værelset oppe på loftet. Meget hyggeligt indrettet. Der er bad og toilet på loftet.
Morgenmaden er lækker og lige tilpas. Ikke med en masse overflødige ting. Og igen med en helt speciel ro. Her er ikke stres. Vi kom den ene morgen til at vente på morgenbordet, da der ikke er så mange borde, som der er værelser. Men det gjorde ikke noget, næsten tværtimod. Vi blev bænket i biblioteket med en kop kaffe og nød igen at lade roen falde på os.
Susanna er utrolig venlig og hjalp os med at bestille bord på nærliggende restauranter og kom med forslag til aktiviteter. Og husker alles navne.
Vi anbefaler varmt dette sted.

Tak, annetteo63