Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt d. 14. august 2016 fra mobile enheder

Min mand og jeg blev gift på Ærø, og vi og vores familie boede med Susanna. Vi vidste at vi kunne forvente fantastisk gæstfrihed fra en tidligere rejse til at den pension, men Susanna gik over og ud over for at sikre at vores ophold var helt perfekt. Fantastisk opmærksomhed på detaljerne og eftertænksom, i smukke omgivelser, og med lækker mad - som altid. Tak,Susanna

Tak, Crossways15
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.co.uk. Se original
Anmeldt d. 10. august 2016

Perfekt beliggenhed, værelse og meget hyggeligt og unikt hotel.
Ejeren og værten Susanna er et skønt menneske som gør sit yderste for at dit ophold bliver unikt og fantastisk.
Når du træder ind på hotellet er det som at træde ind i en anden verden - hotellet er møbleret som i den engelske serie Downton abbey. Der var tænkt på alt - hver en lille detalje. Vi nød vores ophold i fulde drag og vil afgjort bo der igen hvis vi skulle vende tilbage til Ærø.

Værelsestip: Henriettas
Dato for ophold: august 2016
1  Tak, lonesimmelsgaard
Anmeldt d. 4. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Ved ankomsten serveres kaffe/te med hjemmebagt kage i haven eller i biblioteket. Huset og haven er nostalgi for alle pengene indrettet med engelske arvemøbler.
Vi overnattede på værelset oppe på loftet. Meget hyggeligt indrettet. Der er bad og toilet på loftet.
Morgenmaden er lækker og lige tilpas. Ikke med en masse overflødige ting. Og igen med en helt speciel ro. Her er ikke stres. Vi kom den ene morgen til at vente på morgenbordet, da der ikke er så mange borde, som der er værelser. Men det gjorde ikke noget, næsten tværtimod. Vi blev bænket i biblioteket med en kop kaffe og nød igen at lade roen falde på os.
Susanna er utrolig venlig og hjalp os med at bestille bord på nærliggende restauranter og kom med forslag til aktiviteter. Og husker alles navne.
Vi anbefaler varmt dette sted.

Dato for ophold: august 2016
Tak, annetteo63
Anmeldt d. 30. juli 2016

Sjældent har vi nydt et ophold som her i Vestergade. Cyklede hjemmefra kl. 05:00 om morgenen, færgetur over Lillebælt, kom trætte frem først på eftermiddagen og blev mødt med et varmt smil af Susanna og en varm velkomst. I må jo trænge til en kop te. Også i den grad, og her begyndte nogle dages forkælelse i nogle dejlige omgivelser. Susanna ved, hvad hun har med at gøre og formår at skabe en meget behagelig atmosfære. Dejligt værelse, skøn morgenmad og sikke en have at sidde og læse i.

Værelsestip: Husk at bestille i god tid ...
Dato for ophold: juli 2016
Tak, jorgenrahbaek
Anmeldt d. 27. juli 2016

Er man romantisk anlagt er der ingen vej uden om Pension Vestergade 44, som er smagfuldt indrettet af Susanna Greve i engelsk stil. Jeg har overnattet her mange gange og altid er man blevet mødt af Susannas positive attitude. Man har bare lyst til at komme her igen og igen. Jeg anbefaler på det varmeste værelset Henrietta.

Værelsestip: Vælg Henriettas værelse
Dato for ophold: december 2015