Anmeldt d. 4. august 2016 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Ved ankomsten serveres kaffe/te med hjemmebagt kage i haven eller i biblioteket. Huset og haven er nostalgi for alle pengene indrettet med engelske arvemøbler.
Vi overnattede på værelset oppe på loftet. Meget hyggeligt indrettet. Der er bad og toilet på loftet.
Morgenmaden er lækker og lige tilpas. Ikke med en masse overflødige ting. Og igen med en helt speciel ro. Her er ikke stres. Vi kom den ene morgen til at vente på morgenbordet, da der ikke er så mange borde, som der er værelser. Men det gjorde ikke noget, næsten tværtimod. Vi blev bænket i biblioteket med en kop kaffe og nød igen at lade roen falde på os.
Susanna er utrolig venlig og hjalp os med at bestille bord på nærliggende restauranter og kom med forslag til aktiviteter. Og husker alles navne.
Vi anbefaler varmt dette sted.

Dato for ophold: august 2016
Tak, annetteo63
Anmeldt d. 30. juli 2016

Sjældent har vi nydt et ophold som her i Vestergade. Cyklede hjemmefra kl. 05:00 om morgenen, færgetur over Lillebælt, kom trætte frem først på eftermiddagen og blev mødt med et varmt smil af Susanna og en varm velkomst. I må jo trænge til en kop te. Også i den grad, og her begyndte nogle dages forkælelse i nogle dejlige omgivelser. Susanna ved, hvad hun har med at gøre og formår at skabe en meget behagelig atmosfære. Dejligt værelse, skøn morgenmad og sikke en have at sidde og læse i.

Værelsestip: Husk at bestille i god tid ...
Tak, jorgenrahbaek
Anmeldt d. 27. juli 2016

Er man romantisk anlagt er der ingen vej uden om Pension Vestergade 44, som er smagfuldt indrettet af Susanna Greve i engelsk stil. Jeg har overnattet her mange gange og altid er man blevet mødt af Susannas positive attitude. Man har bare lyst til at komme her igen og igen. Jeg anbefaler på det varmeste værelset Henrietta.

Værelsestip: Vælg Henriettas værelse
Dato for ophold: december 2015
1  Tak, Jes N
Anmeldt d. 21. juli 2016 fra mobile enheder

Fremragende Pension med den hyggeligste stemning. Stedet er fuld af charme og Sussana Greve, som ejer pensionen, forstår virkelig at skabe en personlig og hyggelig ramme om sine gæster. Vi boede på kvisten

Tak, Flemming P
Anmeldt d. 13. juli 2016

Denne skønne pension oversteg vores i forvejen store forventninger. Her står tiden stille. Her er en påfaldende ro og værelserne er en tidslomme i sig selv. Huset er total fredet selv haven er fredet og kunne give minder om Toscana - alle bør opleve dette sted hvis man kommer til Ærø.

Værelsestip: Værelse i karnappen med udsigt mod gade og havn
Tak, liga516