Anmeldt d. 14. april 2019

Hotel Aroma et hotel der er et besøg værd, ikke mange værelser, men dem der er, er gode og rene. Morgen maden er fantastisk og lokalerne den indtages i er fuld af charme og meget originalt. Vi var der udenfor sæson, men det mærkede vi kun, ved at man var ved at gøre klar til sæsonen. Vi var på ingen måder i vejen. Fantastisk sted.

Dato for ophold: april 2019
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Janne - Steen K
Anmeldt d. 29. juli 2018 fra mobile enheder

Hotel Aroma er et fantastiske sted. Vi er to voksne med to småbørn (3 & 6 år) og vi har boet 6 overnatningner på Hotel Aroma og nydt deres skønne morgenbrød og lækre kaffe hver morgen. Derudover bor man lige oven på deres fantastiske isbutik, som også styres af Claus og Jette. Hver dag er der en ny isvariant og de er alle meget smagfulde. Især deres ingefær, stikkelsbær, valnød og deres kaffeis var blandt favoritterne.
Både børn og voksne har haft en eventyrlig ferie i Claus og Jettes dejlige rammer, hvor Hattesens Lakridskonfekt ligger som velkomstpakke på puden i hotellet.
Vi har nydt hvert et øjeblik på Ærø og cyklet af øhavsruten langs deres smukke kystlinje.
Vi kommer tilbage snart❤️

Dato for ophold: juli 2018
Tak, toram896
Anmeldt d. 1. august 2017 fra mobile enheder

Central beliggenhed, hyggeligt værelse, imødekommende personale, lækker morgenmad. Der er pænt og rent og stedet er originalt og personligt indrettet. Vi siger tak for denne gang og kommer helt sikkert igen en anden gang.

Dato for ophold: august 2017
1  Tak, Heidi L
Anmeldt d. 26. juni 2017

Overnattede på hotellet i forbindelse med vores bryllup. Det var en rigtig god oplevelse. Lækkert værelse, fantastisk morgenmad med alt hvad man kan ønske sig - og personalet var rigtig søde og servicemindede.

Dato for ophold: juni 2017
1  Tak, DWCHP
Anmeldt d. 22. juli 2015

Manden bag Hotel Aroma, Claus Hattesen, tager selv i mod sine gæster og er i det hele taget et styk supergod vært, afdæmpet, lun, venlig, fortællende, ordentlig fra det øjeblik man skriver og spørger om værelse og under hele ens ophold. Claus Hattesen er en fantastisk repræsentant for ø-samfundet Ærø.
Værelse, bad, senge, rengøring, indretning og ikke mindst morgenmaden i cafeen nedenunder, ja kort sagt alt var i top. Book endelig værelse på Hotel Aroma, som ligger lyst og godt 75 meter fra færgen. Det fortryder I ikke.

Værelsestip: Tintin-værelser er skønt, det samme er New York-værelset
Dato for ophold: juli 2015