Anmeldt d. 1. august 2017 fra mobile enheder

Central beliggenhed, hyggeligt værelse, imødekommende personale, lækker morgenmad. Der er pænt og rent og stedet er originalt og personligt indrettet. Vi siger tak for denne gang og kommer helt sikkert igen en anden gang.

Dato for ophold: august 2017
1  Tak, Heidi L
Anmeldt d. 26. juni 2017

Overnattede på hotellet i forbindelse med vores bryllup. Det var en rigtig god oplevelse. Lækkert værelse, fantastisk morgenmad med alt hvad man kan ønske sig - og personalet var rigtig søde og servicemindede.

Dato for ophold: juni 2017
1  Tak, DWCHP
Anmeldt d. 22. juli 2015

Manden bag Hotel Aroma, Claus Hattesen, tager selv i mod sine gæster og er i det hele taget et styk supergod vært, afdæmpet, lun, venlig, fortællende, ordentlig fra det øjeblik man skriver og spørger om værelse og under hele ens ophold. Claus Hattesen er en fantastisk repræsentant for ø-samfundet Ærø.
Værelse, bad, senge, rengøring, indretning og ikke mindst morgenmaden i cafeen nedenunder, ja kort sagt alt var i top. Book endelig værelse på Hotel Aroma, som ligger lyst og godt 75 meter fra færgen. Det fortryder I ikke.

Værelsestip: Tintin-værelser er skønt, det samme er New York-værelset
Dato for ophold: juli 2015
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, LineOrd
Anmeldt d. 9. juni 2015

Vi kom til Ærøskøbing sent om aftenen og alle restauranter var lukkede eller ved at lukke, alligevel forbarmede ejeren sig og åbnede køkkenet op igen så vi kunne få et par meget gode burgere, virkelig fin service! Dagen efter kom vi også sent til hotellet men vi kunne alligevel få mad selvom køkkenet burde have været lukket. Værelserne var lidt spartanske men fine og rene. Morgenmaden var i topklasse, og værten er noget det flinkeste jeg længe har oplevet. Klar anbefaling herfra!

Dato for ophold: juni 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, 339runej
Anmeldt d. 29. april 2015

I én booking reserverede jeg fire værelser til en weekend et halvt år ude i fremtiden. Jeg havde læst at der var gratis afbestilling (på de fleste værelser)
Dagen efter viste det sig, at vi alligevel ikke fik brug for værelserne, så jeg afbestilte igen. Jeg blev da noget overrasket over, at det kostede 200kr for afbestilling...PR VÆRELSE!
Dvs 800kr for et døgns reservation af nogle værelser. Jeg kunne forstå det, hvis det var en uge før eller deromkring, men et halvt år i forvejen.
Også mærkeligt at reservationen af flere værelser kan foretages i én omgang, men afbestillingen tages i fire dyre omgange.
Man får ikke lyst til at forsøge sig med det hotel en anden gang. Ufleksibelt. Ingen Per kulance.

Dato for ophold: april 2015
Tak, Dorte A
Claus H, Ejer hos Hotel Aroma, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. maj 2015

Ved afbestilling tages der 200 kr i gebyr pr værelse, hvilket også fremgår på hjemmesiden og kvitteringen for bookingen. Der tages et gebyr på 200,- kr ved alle afbestillinger.