Hyggeligt sted med vanvittig go øl!

Dejligt besøg på Ærø bryggeri. Fin fortælling om bryggeriers historie, og smagsprøver(absolut ikke... læs mere

martinbO8176NE
Ubud, Indonesien
fra mobile enheder
Gode øl og velsmagende smørrebrød

Vi stod af bussen i Rise og gik omkring ti minutter til Bryggeriet. Her havde vi heldigvis booket... læs mere

925triner
Århus, Danmark
fra mobile enheder

Anmeldt d. 9. oktober 2019

Vi var en gruppe af gamle venner der var på tur på Ærø og her var det en oplevelse at holde pause. Meget venlige mennesker der fortalte om brygning og vi fik købt og smagt flere forskellige dejlige øl.
Der er for øvrigt også mulighed for at få en lille rundvisning på tobak produktionen, dette skal dog bestilles i forvejen. Meget livlig og glad fortælling om Dansk cigar produktion, anbefales stærkt.

Dato for oplevelse: november 2018
Tak, henningo532
Anmeldt d. 11. september 2019 fra mobile enheder

Frokost i haven på bryggeriets sidste åbningsdag.
Der var buffet, vi kom kl 13, da var buffeten næsten tom, vi måtte selv gøre opmærksom på dette.
Men lækker mad må jeg sige og dejligt brød. Betjeningen var fin. Skønt at kunne sidde i solen i haven, som er både landlig og hyggelig
Eneste ulempe var, at det åbentbart er tilladt, at medbringe hund. Der går 2 tilhørende katte rundt mellem bordene. Det gør ikke så meget, da de ikke tigger eller henvender sig til spisende gæster. Det skaber dog en spænding imellem medbragte hunde, deres ejere og kattene. Det ville være ønskeligt, om hunde ikke var tilladt i haven, da det er til stor gene for os andre.
Ligeledes ønskes en bedre kultur i forhold til brug af mobil blandt gæster.
Vi kom for en hyggelig frokost, men ønsker ikke, at være del af hverken hunde der gær af kattene ejheller, at være en del af diverse ringetoner fra mobiler eller en del af diverse samtaler.
Vurderingen går udelukkende på selve maden og stedets autencitet og beliggenhed.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, Wanderer796875
Anmeldt d. 25. juli 2019 fra mobile enheder

God øl og lækker mad. Man kunne vælge en frokostplatte - og den var fin! Eget bryggeri og butik hvor man kan købe øl.

Dato for oplevelse: juli 2019
Tak, yvonnedm
Anmeldt d. 18. december 2018 fra mobile enheder

Et meget fantastisk besøg på Riise Bryggeri på Ærø, hvor Karsten indlevende, vidende og med god portion humor og selvironi, berettede om Riise Bryggeris historie og de forskellige typer øl, der blev præsenteret i form af smagsprøver. Kan varmt anbefales

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Wanderer796875
Anmeldt d. 8. oktober 2018

Rise Bryggeri er værd at besøge, du kan få lov til at smage, før du køber, og der er efterhånden en del øl at vælge imellem. Juleøllen var allerede klar, bryggeriet har også økologisk øl, Valnød øllen var en dejlig bryg..

Dato for oplevelse: oktober 2018
1  Tak, J. K