“Autentisk røgeri”
Anmeldelse af Ærøskøbing Røgeri

Ærøskøbing Røgeri
Køkkener: Dansk

Meget lokalt og hyggeligt. Gode røgvarer (vi fik sild) og hyggelig gårdhave. Bestemt værd at genbesøge. Meget rimeligt prisniveau. Vi spiste to børn og to voksne for 350kr for mad og drikkevarer.

Tak, Maria M

Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Vi købte sandwich m. røget laks og escolar til take away.
Der er en del kø, og det kan være svært at få bord, hvis man vil spise på røgeriet.
Sandwich var ok, men ikke noget kulinarisk, kun fisk og salat.
Pris ca 79 kr for en sandwich, hvilket må siges at være dyrt.

Tak, louisecD4077TJ
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

God frokost i dejligt vejr på havnen. Maden er ok god, men lidt for lang ventetid bed bestilling. Prøv det.

Tak, erikd473
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

De tilbyder et stort udvalg af fisk, og måden det fremstilles på ser indbydende ud. Stedet er godt til frokost, og man går bestemt ikke sulten derfra Jeg fik varmrøget laks med kartoffelsalat, og det var virkelig lækkert!

Dato for besøg: september 2019
Tak, 469camillaj
Anmeldt 24. august 2019

Vi fik både "Sol over Ærø" og røgede sild m/kartoffelsalat, begge dele kunne ikke være bedre! Dertil Ærø-øl og en Riga i det allerbedste augustvejr, så var Ærø-besøget helt på toppen!!

Dato for besøg: august 2019
Tak, Buchwald50

Rejsende, der kiggede på Ærøskøbing Røgeri, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø
Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Ærøskøbing Røgeri? Fortæl om dine oplevelser!