HolmeGaarden(Ærøskøbing)
Bed & Coffee(Ærøskøbing)
Hotel Ærøhus(Ærøskøbing)
Hundehuset(Ærøskøbing)
  • Gratis parkering
Bed and Breakfast Aero(Ærøskøbing)
Anmeldt for 22. september 2017 fra mobile enheder

Vi var syv piger der skulle spise
Vi fik 5 gange entrecote og 2 carbonara det hele serveret samtidig vidunderlig italiensk mad severet med venlighed . Derefter fik vi dessert som var lige så italiensk og god som det er i Italien.vi kommer bestemt igen
Meget hyggeligt sted.

Overnattede: september 2017, rejste med venner
Tak, Birgit B
Anmeldt for 8. august 2017 fra mobile enheder

Fik super italiensk middag til 2 voksne og 2 børn. Rigtig venlig betjening og skøn mad. En herlig overraskelse at finde så god italiensk restaurant i Ærøskøbing. Jeg kan kun anbefale restauranten på badehotellet i Ærøskøbing

Overnattede: august 2017, rejste med familie
Tak, Christian I
Anmeldt for 5. august 2017

Vi fandt en plads i haven - det var skønt selvom vejret ikke var allerbedst.

Betjeningen helt i top

Vi fik melon med skinke og en fantastisk god pizza carbonara - vel nok den bedste jeg nogensinde har fået.

Tilbehør kold fadøl og vin

Helt klart et sted man vender tilbage til

• Overnattede: august 2017, rejste som par
1  Tak, P1erAarhus
Anmeldt for 16. juli 2017 fra mobile enheder

Af en pizzaelsker som mig, er fantastisk kun et fattigt ord. Pizzaerne på denne restaurant er lavet som Mama ville have lavet dem i Italien. Bunden var perfekt og fyldet lignede ikke Jerusalems ødelæggelse. Pizzaerne bliver bagt på den eneste rigtige måde, nemlig i en brændeovn med pindebrænde Hvilket man ellers (stort set) aldrig ser udenfor Italien.
Pizzaernes pris kan lyde lidt afskrækkende, men når man ser hvilken udsigt de kan nydes med, og den himmelske smag så forstår man det! Grazie Mille

Overnattede: juli 2017, rejste med venner
1  Tak, Johnny J
Anmeldt for 1. marts 2017 fra mobile enheder

Vi fik på anbefaling risotto med kinarejer og en god flaske vin. Maden var perfekt og det dame gjaldt desserten. At prisen også var i orden fuldender billedet...
Vi skal nok komme tilbage - uden tvivl.

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, Hobist