“Meget god og høflig betjening.”
Anmeldelse af Cafe Aroma

Cafe Aroma
Køkkener: Dansk
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Meget god og høflig betjening. Maden også i orden. Der er både mad og isbod i samme bygning. De deler siddepladserne og det er samme ejer. Uhøjtideligt og hyggeligt. Kan varmt anbefales.

Tak, torbent727

Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Fuldstændig fantastisk is. Og spændende smagsvarianter.
Det er et must at få is herfra.
Caféen ser også hyggelig ud indenfor.

Tak, louisecD4077TJ
Anmeldt 30. juni 2020 fra mobile enheder

Fantastisk is! Især rabarberisen, var vi vilde med. Vi blev dog utroligt skuffede over at finde ud af, at stedet havde lukket tirsdag og onsdag i højsæson! Hvad sker der for det???

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Skildpadde
Anmeldt 18. august 2019 fra mobile enheder

Vi havde fætter/kusine træf på Café Aroma (16 pers), og vi fik super lækker mad (andalusisk kylling m/ salat og Ærø kartofler). Det var virkelig lækkert og inspirerende til en billig penge. Derudover overnattede vi i en fin lille lejlighed, og fik superlækker morgenmad dagen efter. Venlig og opmærksom betjening. Vi kommer bestemt igen!

Dato for besøg: august 2019
Tak, Hanne R
Anmeldt 18. august 2019 fra mobile enheder

Fantastisk god mad og lækker lokal øl. Andalusisk kylling med salat og stegte kartofler kan varmt anbefales!

Dato for besøg: august 2019
Tak, jacobsM4270JN

Rejsende, der kiggede på Cafe Aroma, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Cafe Aroma? Fortæl om dine oplevelser!