Hjallese
Odense, Danmark

Klassisk og gammelt

Anmeldelse af Hotel Ærøhus
3,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. apr. 2024fra mobile enheder
Det er et klassisk, gammelt, ret slidt hotel med lidt sure gamle gulvtæpper (hvis man ikke får én af hotellets nyere rækkehuse). Der er bad og toilet på gangen. Til morgenmaden savnede jeg håndsprit. Men jeg vil fremhæve, at jeg aldrig har været et sted med så mange fine blomster-buketter og levende lys. Udenfor hotellet er der en fin gårdhave, som må være skøn om sommeren, når vejret er til det.
Dato for ophold: april 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Ærøskøbing Hotel På Torvet
  • Vio.com
Bar/lounge
  • Agoda.com
  • Vio.com
0.3 km fra Hotel Ærøhus
  • Agoda.com
Gratis parkering
View from our window, across the town square of Aeroskobing.
eDreams
    eDreams
    3.9 km fra Hotel Ærøhus
    Vis flere hoteller i Ærøskøbing
    Anmeldt d. 25. juni 2022 fra mobile enheder

Vores 3. tur til Ærø og Ærøhus.
    Stedet er en idyllisk oase. Fantastisk gårdhave fuld af smukke blomster. To gange har vi overnattet i familiehuset og det er virkelig fine værelser med et lille køleskab.
    Stedet er afslappet og uhøjtideligt.
    Sød betjening og virkelig lækker frokost.
    I øvrigt et kæmpe plus med de parkerings muligheder.
    Vi kommer bestemt igen.

Dato for ophold: juni 2022
    Tak, Anne F
    Anmeldt d. 10. september 2021

Godt lille hus, rent og velholdt centralt placeret i Ærøskøbing, gratis parkering. Morgen buffet var rigtigt godt og omfattende, service var upåklagelig. Generelt en god oplevelse og vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: september 2021
    Tak, 814clausc
    Anmeldt d. 1. august 2021

De forskellige "kolde" drikkevarer vi bestilte havde det tilfældes, at de alle havde den samme kedelige stuetemperatur. ..

Citrusglaseret unghane:

Den havde fået 10 minutter for meget, hver bid man tog absorberede alt ens væske inde i munden, så tør var den.

Stegt flæsk:

Flæsken var ligesom unghanen serveret fuldstændig overstegt, måtte sende den og persillesovsen tilbage i køkkenet. Persillesovsen smagte kun af mel og mælk, og det persille som var tilføjet, var tørt og smagsløst, pinligt man ikke engang bruger frisk persille!

Efter at have smagt den nye sovs som ankom, måtte jeg komme frem til erkendelse at kokken var ligeglad med min indsigelse, for den smagte igen kun af mel og mælk ligesom den første.. Sikke en skam.

Jeg kan garanterer jer for, at hvis alle får samme kvalitet fra jeres kok/kokke som vi gjorde den aften, så kommer folk ikke tilbage, for det er simpelthen ikke pengene værd.

Håber for gæsterne og jeres egen skyld at i får styr på det køkken.

Dato for ophold: juli 2021
    Tak, Søren N
    Anmeldt d. 31. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste middag her og det var virkelig lækkert. Prisniveauet er lidt højt, men man får også en dejlig middag. Personalet var venligt og betjeningen var effektiv. Der var en rar og afslappet stemning. Indretningen er speciel og en del af hele oplevelsen.

Dato for ophold: juni 2021
    1  Tak, Lone26
    Anmeldt d. 26. juli 2021

På en vandretur overnattede jeg på Hotel Ærøhus og spiste til aften i deres restaurant Bonsack, det var en lidt trist oplevelse.

Jeg bestilte Lammeskank (kr. 248) og fik efter overraskende kort tid severet en tallerken med kødet der så fint ud og dertil en smule tilbehør. Tilbehøret var ok men lammeskanken var meget kedelig, der var lidt tør, slet ikke varm og virkede som om den også havde været serveret dagen før og derefter placeret i en halvtræt mikrobølgeovn.

Dertil kom at jeg måtte bede om regningen 2 gange og så fik nabobordet alligevel deres først uagtet at de bad om den længe efter at jeg havde efterspurgt min 2. gang

Dato for ophold: juli 2021
    Tak, ninarA7390MD