Lone26
Allerød, Danmark

Hyggeligt sted

Anmeldelse af Hotel Ærøhus
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 31. jul. 2021fra mobile enheder
Vi spiste middag her og det var virkelig lækkert. Prisniveauet er lidt højt, men man får også en dejlig middag. Personalet var venligt og betjeningen var effektiv. Der var en rar og afslappet stemning. Indretningen er speciel og en del af hele oplevelsen.
Dato for ophold: juni 2021
Problemer med denne anmeldelse?
Ærøskøbing Hotel På Torvet
Få bonusser med One Key
  • Booking.com
0.3 km fra Hotel Ærøhus
Gratis parkering
View from our window, across the town square of Aeroskobing.
    • eDreams
    Ved stranden
      3.9 km fra Hotel Ærøhus
      Vis flere hoteller i Ærøskøbing
      Anmeldt d. 26. juli 2021

På en vandretur overnattede jeg på Hotel Ærøhus og spiste til aften i deres restaurant Bonsack, det var en lidt trist oplevelse.

Jeg bestilte Lammeskank (kr. 248) og fik efter overraskende kort tid severet en tallerken med kødet der så fint ud og dertil en smule tilbehør. Tilbehøret var ok men lammeskanken var meget kedelig, der var lidt tør, slet ikke varm og virkede som om den også havde været serveret dagen før og derefter placeret i en halvtræt mikrobølgeovn.

Dertil kom at jeg måtte bede om regningen 2 gange og så fik nabobordet alligevel deres først uagtet at de bad om den længe efter at jeg havde efterspurgt min 2. gang

Tak, ninarA7390MD
      Anmeldt d. 24. juli 2021

Puhaaa... Vi ankom 5 personer, som havde i sinde, at få en god aften og få noget kold hvidvin. Vi bestilte en flaske hvidvin til forretten, som var som den skulle være (kold). Dertil bestilte vi en flaske rødvin, som blev serveret i små hvidvinsglas der lignede noget man kunne købe i netto til spotpris. Forretten var noget af det mest kedelige tapas længe havde smagt, hvor de dertil liiiige havde tabt olivenolien over ud over tallerknen, hvilket ikke er meningen med en tapas. Prisen for forretten var 175 kr. pr. tallerken . Der var kun 4 skiver ost samt pølse. Begge dele kunne du købe i netto lige rundt om hjørnet til 25 kr. - hvis du regner i kg. priser.

Efter forretten sad vi og ventede på vores mad i 1,5 time. Da vi spurgte efter maden, sagde de, at den var på vej. Vi bestilte en paella til tre personer, et unghanebryst, og en gang fish and chips. Det mindste de kunne gøre var at sige de havde glemt vores bestilling... Svaret dertil var, at "paella tager lang tid at tilberede". Da fish and chips og paella var serveret, havde de glemt unghanebrystet, som kom en tid efter.

Fish and chips: Fisken var okay stegt (hvilket ikke er særlig svært når bare skal i en friture). rodfrugtchipsene var samme kaliber som Mc Donalds, som om de havde hældt kogende vand over dem. Utilberedte og slatne....

Unghanebrystet: Kyllingen der blev serveret var til den tørre side, men var til at spise.

Paella....: Forventningen til denne paella var egentlig okay da hørte, at det var spanske kokke som stod i køkkenet og tilberedte.... 1: Der gik 1,5 time før vi fik retten serveret, hvilket ikke kan være rigtigt, da alt tilbehør til en paella er forberedt og klar til tilberedning. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan de håndtere en paella i deres køkken, men med erfaring fra resturationsbranchen ved jeg at det ikke må tage 1,5 time at tilbereden sammenkogt ret.... 2: Da retten bliver serveret er det svært at skovle noget på tallerkenen da alle risene er brændt fast i bunden. Vi forventede en ret der ikke var brændt på, som havde man glemt at sætte risten på en kulgrill. Tog et stykke kylling i munden som endte på min tallerken igen.

Vi spurgte der efter regningen, hvor vi fik fratrukket paellaen, som også var forventet.

Betjeningen var ikke noget at råbe højt om, vi blev ikke tilspurgt om alt var godt, hvilket også var mærkeligt med så lang en ventetid.

Ganske enkelt sagt var det en aften som startede med sult, men sluttede med en manglende appetit, og samme sult, efter synet af den forkullede paella.

Kan bestemt ikke anbefales, forfærdeligt sted.

Tak, V3853JDjacobh
      Anmeldt d. 24. juli 2021 fra mobile enheder

Dejlig gårdhave med god stemning! Vi fik hurtig betjening efter at være vist til bords og deikkevarer kom med det samme! Vi valgte Tapas og den var helt fantatisk! Meget autentisk med spanske tjenere som gjorde det fint og meget serviceminded! Samlet en fin oplevelse

Tak, larsk991
      Anmeldt d. 19. juli 2021 fra mobile enheder

Genialt sted, virkelig fine omgivelser med deres gårdhave man kan sidde ude i.
      Mad til virkelig fair priser, og kvaliteteten var helt i top. Ville anbefale alle i Ærøskøbing og prøve stedet, idet kvaliteten og servicen er helt i top.
      Dejligt sted.

Tak, ChrisP77777
      Anmeldt d. 13. juli 2021

Smuk gårdhave miljø. Flot, ældre hotel. Super service og venlig betjening. Maden er velsmagende, og der er nok på tallerkenen til prisen. Stor og god morgenbuffet. Jeg giver de varmeste anbefalinger med på vejen.

Tak, tanjab540