“Middag”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Dejlig og hyggelig restaurant.
Super betjening og fremragende mad og vine.
Vi spiste middag 2 dage i træk fordi det var så godt og personalet var meget professionelt.
Venlig hilsen Regitze Martin

Tak, Rejsespies

Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Meget hyggelig restaurant midt i Ærøskøbing. De har en fantastisk gård, hvor man kan spise. Personalet var meget venlige og der var en god stemning. Maden er virkelig god. Prisniveau i den høje ende, som alt på Ærø!

1  Tak, Lone26
Anmeldt 31. juli 2021 fra mobile enheder

Aftenbesøg - gårdhaven var fuld, så vi sad indenfor ved et fint 4-pers. bord.. Vi bestilte dagens fisk og en flaske hvidvin,, hvorefter der gik EN TIMES TID, inden retten ankom… - Hvis vi i mellemtiden havde fået f.eks. en brødkurv med lækkert brød og smør (som på andre restauranter i denne prisklasse), så havde det været mere acceptabelt. - Men her var hverken undskyldning eller forklaring fra den unge stressede tjener, som nærmest løb rundt for at gøre sit bedste.

Tak, Jette_Aarhus
Anmeldt 29. juli 2021

Havde heldigvis bestilt bord lækker smørrebrød ikke det store udvalg 3 forsk stykker og 2 vegetar fik de tre der ikke var vegetar æg - kartoffel - sild og lokal Ærø øl til enkelt og ok eneste minus fik tre kaffe skulle have været latte men det havde de ikke fik tre Americano der var det rigeste gjorde opmærksom på at det var vi ikke tilfreds med det var kogt mælk og virkelig ringe her burde man have tilbudt noget andet eller taget det retur det trækker desværre hel heds oplevelsen lidt ned

Tak, Morten4793
Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

Skøn gårdhave, venligt personale samt lækker mad og vin ... hvad mere kan man ønske sig?
Det er anden gang vi spiser her og det er ikke den sidste

Tak, Forsting

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mumm, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Restaurant Mumm? Fortæl om dine oplevelser!