“Dejlig oplevelse ”

Køkkener: Dansk
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 20. august 2020 fra mobile enheder

Min kone og jeg havde en dejlig oplevelse på Mumms. Hurtigt og rigtig fin betjening . Vi begge bøf virkelig godt tilberedt og god kvalitet. Vi sluttede med et kig i den flotte urtehave .
Vi kommer gerne igen

Tak, 182nielsa

Anmeldt 12. august 2020

Har spist mange stjerneskud, men næppe fået et dårligere end på Mumm. Trist og sej kedelig toastbrød, Hvinende salt hellefisk og en nærmest kold og kedelig fiskefilet. Der var rejer, men de kunne stort set tælles på en hånd.
En tør hvidvis var udsolgt. Fik i stedet en smagløs rosé. Vi kommer helt sikkert ikke igen

Tak, fdegn
Anmeldt 12. august 2020

Restaurant Mumm er helt klart et besøg hver nå man er i Ærøskøbing, omgivelserne og den tilstødened gårhave er helt fantastiske. Maden er i top og der lidt for enhver smag. Vi komme helt sikkert igen.

3  Tak, JthPG
Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Super venligt, smilende, flittigt og imødekommende personale. De ved hvad “Det Gode Værtskab” drejer sig om. Så god atmosfære. Priser på drikkevarer er meget fair og rimelige. Og maden var i den grad pengene værd. Vi måtte rose kokken for både oksemørbrad og rødvinssovs, men også rødspætte + især tilberedning af løg og kapos. Så lækkert og smagfuldt. Kommer gerne igen. Husk at bestille bord. Hyggelig gårdhave med dejlig ro - ingen larmende Music.

1  Tak, AndreasKj2013
Anmeldt 8. august 2020 fra mobile enheder

Havde inden besøget læst at de serverede de lækreste steaks, men det blev en kæmpe skuffelse. Vi bestilte forret (tatar og laks), som smagte fint og ribeye steaks til hovedret. Vi har dog sjældent fået så sejt og smagsløst kød. Tilbehøret var nogle friterede kartofler, som heller ikke var specielt gode. Vi tillod os at sige det til en ung tjener som blev meget fornærmet. En menu til 855 kr (uden vin!!), så det var en dyr oplevelse med kedelig mad og et uengageret personale. En stjerne gives for den hyggelige gårdhave.

2  Tak, 271hellec

Rejsende, der kiggede på Restaurant Mumm, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Restaurant Mumm? Fortæl om dine oplevelser!