Anmeldt d. 11. august 2023 fra mobile enheder

Meget dejligt lille hotel med få værelser. Pæne og hyggelig og et sødt personale. Dog blev der ikke redt senge mm når man var der mere end en nat.
Restauranten pæn og hyggelig nordisk stil. Meget mærkeligt restaurantkoncept. Det værste mad og vin jeg nogensinde har fået. Jeg er 77 og har rejst og boet over hele verden. Kan ikke anbefales.
Jette

Dato for ophold: august 2023
Tak, Jette H
Manja Mikkelsen, Ejer hos Arnfeldt Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2023

Hej Jette,
Tak for din anmeldelse. På alle værelser ligger der et dørskilt, som i kan hænge på døren, hvorpå i kan indikere om i vil have jeres værelse ordnet eller ej. Hvis i ikke har hængt den på døren kommer vi ikke ind, i al respekt for jeres privatliv.
Vi beklager at du ikke kan lide vores restaurantkoncept. Det står tydeligt beskrevet på vores hjemmeside at vi har skiftende kokke og naturvin. Så vi var bare ikke restauranten for dig. Mvh Manja Mikkelsen - Ejer

Anmeldt d. 7. juli 2023

Det mest hjertevarme og smukkeste hotel. Vi mødte en stor imødekommenhed og autentisk stemning.
Morgenmaden er enkel, velsmagende og vi har en oplevelse af at spise sammen.
Vi spiste også en veltilberedt 6 retters menu.
Du oplever mad og smage, som er ud over det sædvanlige.
En stor anbefaling herfra.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Maria T
Anmeldt d. 12. juni 2023 fra mobile enheder

Et dejligt sted som skal lidt op i gear. Beliggenhed er god, havkig fra værelset og flot værelse. Vi havde to overnatninger, første morgen var morgenmaden scrambled egg, få stykker ristet rugbrød, lidt ost i skiver og lidt græsk yoghurt med nødder. Kaffe og en lille kande juice. Meget simpelt. Anden morgen var der tilføjet en dejlig brie og få stykker pølse, det hjalp lidt.
Vi skulle meddele hvad tid vi kom ned til morgenmaden så de kunne forbered den???
Begge dage måtte vi selv bede om glas til juice.
Vi besøgte restauranten og fik lækker mad bare ærgerligt at personalet kun talte engelsk. De har et vinkort til den dyre side. Vi fik ikke ordnet værelse under opholdet, ikke at det betød noget.
Terrassen er dejlig men de mangler lidt en havemand og en handymand.
Personalet, familie og ejer fylder lidt meget på det lille hotel.
Lidt for afslappet tilgang til at have gæster efter vores smag.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, jangJ9956WN
Anmeldt d. 16. oktober 2021 fra mobile enheder

Sjældent har vi følt os så forkælede og godt tilpas, som hos Katrine og Morten på Arnfeldt Hotel i Ærøskøbing . Der er kælet for hver eneste detalje fra de utroligt hyggelige og smagfuldt indrettede værelser i badehotelstil til sæber, shampoo, badekåber, og den fuldstændig fantastisk lækre morgenmad. Altsammen forstærket af Katrine og Mortens personlige og meget varme gæstfrihed.
Vi spiste også en middag i hotellets restaurant med 4 fuldendte retter som hver og en var en udsøgt oplevelse.

Helle

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, 63hellek
Anmeldt d. 7. september 2021 fra mobile enheder

Arnfeldt er et fantastisk sted lige ved havet, stemningsfuldt og hyggeligt indrettet, meget nordisk og stilet charmerende, fantastisk mad og fremragende værtsskab. Her bliver der kræset ekstra om gæsterne, og det kan mærkes. Kan varmt anbefales🤗

Dato for ophold: august 2021
Tak, 390pere