Anmeldt d. 10. august 2021 fra mobile enheder

Charmerende boutique hotel. Dejlig indrettet suite med badekar, lækre shampoo- og sæbe produkter og med udsigt over vandet. Den skønneste morgenmad blev serveret ved bordene og det var bare af den højeste kvalitet. Ærgeligt at der ikke var plads i maven til bread and butter pudding, men kunne høre fra de andre gæster at den smagte skønt. Tak for dejligt ophold.

Dato for ophold: august 2021
Tak, BoletteF
Anmeldt d. 21. juni 2021 fra mobile enheder

Lille , charmerende gourmethotel på Ærø ( tidligere “Det Lille Hotel “ ) men en stor , stor oplevelse - både hvad angår indretning ,service - og ikke mindst maden og vinen ., som var helt uovertruffent
Et sted , vi meget gerne vender tilbage til igen .

Dato for ophold: maj 2021
Tak, AnneB155
Katrine Arnfeldt, Ejer hos Arnfeldt Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. juni 2021

Tak Anne, så dejligt at læse og tusind tak for besøget.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen.
Ærø hilsner fra orten & Katrine

Anmeldt d. 22. maj 2021 fra mobile enheder

Fantastisk hyggeligt hotel med dejlige værelser og et meget engageret værtspar.
Hotellets restaurant er helt i top og vi fik en udsøgt og smagfuld gourmetoplevelse.
Både hotel og restaurant kan varmt anbefales og vi kommer tilbage igen.

Dato for ophold: april 2021
1  Tak, LarsMann

Kære Lars,
Tusind tak, så dejligt at læse.
Tak for besøget og vi glæder os til at se jer en anden gang.
Ærø hilsner fra Morten & Katrine

Anmeldt d. 19. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig dejlig oplevelse at bo på arnfeldts. Rigtig hyggelig og stilfuld indretning. Skøn morgenmad og super god service. Perfekt beliggenhed og gratis parkering. Centralt men roligt og med havkig. Vi kommer helt sikkert igen

Dato for ophold: juli 2020
Tak, borlisa1
Anmeldt d. 18. juli 2020

Et serviceminded og rart værtspar. Super beliggenhed og værelse (Suite). Spændende og virkelig lækker mad af lokale råvarer.
En anderledes vinmenu der holdt hele vejen.
Kan anbefales til du holder af. Kort sagt helt igennem fremragende :)

Dato for ophold: juli 2020
Tak, 758perj