TripAdvisor
Tilføj
Indbakke
Søg
Anmeldt d. 2. august 2019 fra mobile enheder

Det var igen en smagsoplevelse at spise hos Morten og Katrine. Fantastisk mad med dejlige tilpassede vine. Det afslappede miljø og de to søde mennesker får det hele til skabe en dejlig oplevelse. Et besøg værd

Dato for ophold: august 2019
Tak, Hobist
Anmeldt d. 16. juli 2019

Vores besøg hos Arnfeldt var en oplevelse vi ikke ville være foruden!
Morten og Katrine skaber en hjemmelig hygge på et perfekt lille hotel, hvor der bare er god stemning iblandt de gamle møbler og de skæve vinduer.

Maden er lokal og smager fantastisk, værelserne er rene og hyggelige.
Det bliver bare ikke bedere end hos Arnfeldt!

Giv dig selv den gave, at svinge forbi Morten og Katrine på Ærø.
Du vil ikke fortryde det!!

Vi kommer igen.
Tim og Mette

Dato for ophold: juli 2019
Tak, Tim L
Anmeldt d. 18. maj 2019 fra mobile enheder

Maden er second to none på Ærø. De fortjener næsten en stjerne....
God betjening og hygge.

Værelserne - perfekt. Nyt, rent og ny-istandsat.

Jeg vil ikke bo eller spise andre steder på Ærø.

De har også sans for god vin. Valgmulighederne er ikke enorme, men hvad gør det, når udvalget er valgt med “hjertet”

Dato for ophold: maj 2019
Tak, anderss512
Anmeldt d. 25. april 2019

Her føler man sig velkommen fra første sekund. Et ungt, driftigt par som tydeligvis elsker at gøre det bedste for sine gæster. Hyggelige værelser, en fremragende, varieret morgenmad ledsaget af en afslappet, ægte interesse i gæsternes velbefindende. Vi kommer gerne tilbage.

Værelsestip: Havudsigt er at foretrække, fremfor værelser mod gaden.
Dato for ophold: april 2019
Tak, Tor Egil B
Katrine A, Ejer hos Arnfeldt Hotel & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2019

Tak for besøget og dejligt at høre!
Vi glæder os til at se jer igen

Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

1000 tak for vidunderlig påske ferie! Skønt hotel og vidunderlig mad! Kan varmt anbefales! Vi boede på Arnfeldt i Ærøskøbing i 3 dage. Arnfeldt er det perfekte hotel, med super beliggenhed, charme og overdådig morgemad.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Nisse2019
Katrine A, Ejer hos Arnfeldt Hotel & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. april 2019

Det er os der takker for de fine ord og for besøget :-)