Anmeldt d. 18. maj 2019 fra mobile enheder

Maden er second to none på Ærø. De fortjener næsten en stjerne....
God betjening og hygge.

Værelserne - perfekt. Nyt, rent og ny-istandsat.

Jeg vil ikke bo eller spise andre steder på Ærø.

De har også sans for god vin. Valgmulighederne er ikke enorme, men hvad gør det, når udvalget er valgt med “hjertet”

Dato for ophold: maj 2019
Tak, anderss512
Anmeldt d. 25. april 2019

Her føler man sig velkommen fra første sekund. Et ungt, driftigt par som tydeligvis elsker at gøre det bedste for sine gæster. Hyggelige værelser, en fremragende, varieret morgenmad ledsaget af en afslappet, ægte interesse i gæsternes velbefindende. Vi kommer gerne tilbage.

Værelsestip: Havudsigt er at foretrække, fremfor værelser mod gaden.
Dato for ophold: april 2019
Tak, Tor Egil B
Katrine A, Ejer hos Arnfeldt Hotel & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2019

Tak for besøget og dejligt at høre!
Vi glæder os til at se jer igen

Anmeldt d. 20. april 2019 fra mobile enheder

1000 tak for vidunderlig påske ferie! Skønt hotel og vidunderlig mad! Kan varmt anbefales! Vi boede på Arnfeldt i Ærøskøbing i 3 dage. Arnfeldt er det perfekte hotel, med super beliggenhed, charme og overdådig morgemad.

Dato for ophold: april 2019
Tak, Nisse2019
Katrine A, Ejer hos Arnfeldt Hotel & Restaurant, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 21. april 2019

Det er os der takker for de fine ord og for besøget :-)

Anmeldt d. 11. december 2018

Fantastisk hjertevarm, smilende og nærværende værtspar i form af Morten og Katrine. Hyggelige, afslappede omgivelser. Veltilberedt, kulinarisk, æstetisk oplevelse for både ganen og øjet med fine lokale Ærøske specialiteter, flot og professinelt og passioneret præsenteret af værten. Vi kommer hjertens gerne igen og kan på det varmeste anbefale dette smukke, hyggelige sted

Dato for ophold: december 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Wanderer796875
Anmeldt d. 8. december 2018

Vi blev taget imod af et nærværende og autentisk værtspar, vi fik super skøn og veltillavet madkunst med lækre lokale ingredienser, der var en fin atmosfære i restauranten, vi glæder os til at komme igen.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Linstow