Anmeldt d. 11. december 2018

Fantastisk hjertevarm, smilende og nærværende værtspar i form af Morten og Katrine. Hyggelige, afslappede omgivelser. Veltilberedt, kulinarisk, æstetisk oplevelse for både ganen og øjet med fine lokale Ærøske specialiteter, flot og professinelt og passioneret præsenteret af værten. Vi kommer hjertens gerne igen og kan på det varmeste anbefale dette smukke, hyggelige sted

Dato for ophold: december 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Wanderer796875
Anmeldt d. 8. december 2018

Vi blev taget imod af et nærværende og autentisk værtspar, vi fik super skøn og veltillavet madkunst med lækre lokale ingredienser, der var en fin atmosfære i restauranten, vi glæder os til at komme igen.

Dato for ophold: december 2018
Tak, Linstow
Anmeldt d. 4. november 2018 fra mobile enheder

Det var vores andet besøg og vi blev ikke skuffet. Tværtimod blev alle forventninger indfriet. Den hyggelige afslappede stemning kombineret med lækkert mad er en fantastisk kombination. Det lyser ud af Morten og Katrine at de elsker deres arbejde.
Kan helt klart anbefales og er du ikke fra øen kan et weekendophold hos Arnfeldt kombineres med at opleve den dejlige ø

Dato for ophold: november 2018
Tak, Hobist
Anmeldt d. 11. september 2018

Arnfeldt er et fantastisk sted med stemning og charme, et smilende og venligt værtspar (Morten og Katrine) der virkelig forstår at hygge om deres gæster, og også ser ud til selv at nyde det.
Værelserne er rene, indbydende og hyggelige.
Som man må forvente når man tænker på Morten Arnfreds fortid som bl.a. køkkenchef og ejer af gourmetrestauranten De Gaulle, er maden helt i top.
Morgenbordet kan tilfredsstille både dem med lyst til en mere solid morgenmad og dem der kun ønsker yoghurt og frugt.
Aftensmaden er ren gourmet. Lækre retter anrettet med æstetisk sans. En fryd for både ganen og øjet.
Arfeldt er et sted du bør unde dig selv at opleve!!

Værelsestip: Der findes værelser med op til 4 sengepladser - velegnet til en familie med børn. Alle værelser ligger på 1.sal og der er ikke elevator
Dato for ophold: september 2018
Tak, Michael C
Anmeldt d. 13. august 2018 fra mobile enheder

Restauranten er fremragende. Maden er yderst velsmagende med overraskende detaljer og lokale råvarer. Man fornemmer, at kokken kan lide at lave mad. Lægger man betjeningen og stemningen oveni, får man et resultat, der kalder på et gensyn.

Dato for ophold: august 2018
Tak, MortenE794