Anmeldt d. 19. juli 2021

Jeg har flere gange besøgt The Monicas skønne butik og drukket te i det hyggelige køkken. I går var min mand og jeg så til frokost i den smukke og stemningsfulde gårdhave. Vi fik hummer og luxusrejemad. Alt var lækkert og gourmet. Ejeren er opmlærksom og varm. Alt er smukt og gennemført!

Tak, 881rikkeb
Anmeldt d. 17. juli 2021

Dette skønne lille boutique hotel og cafe er en perle. Alt er smukt og maden fuldstændig vidunderlig. Der er ikke et hjørne, som ikke oser af æstetik og lækkerhed. Monica som er hotellets ejer er en fantastisk værtinde, som gør alt for at man skal føle sig velkommen og taget godt imod - atmosfæren er tophyggelig og man får den største lyst til at slå sig ned for en længere periode

Tak, Jeannett L
Anmeldt d. 16. juli 2021

Virkelig hyggeligt! Dejlig servering og sødt personale. Kan KUN anbefale. Gårdhaven var virkelig et besøg værd, hvis man ønsker en mere intim og hyggelig stemning. De bedste oliven, jeg har smagt længe 👏🏼

Tak, Ama908
Anmeldt d. 15. august 2020

Vi gik ind fra gaden og spiste frokost, En tomatsalat på et lille stykke rugbrød med et kogt æg on the side (skulle have været smilende) og en rejesalat på samme lille stykke rugbrød. Hertil to forskellige flasker saft. Det var lækkert, men prisen var 418kr!! Det er ikke dyrt for en lækker frokost, men alt alt for dyrt for det der blev serveret. Til et fuldvoksent, sultent menneske vil det endda være nødvendigt med 2 retter pr person for at blive mæt. Det er er super hyggeligt sted, og maden var virkelig fint anrettet, men der var så lidt, at vi aldrig har følt os mere til grin. Tjeneren var sød og hjertevarm, men fik en overhaling af ejeren foran alle gæsterne pga miskommunikation om vores bestilling, hvilket ikke gav det bedste indtryk, ambitionerne for stedet taget i betragtning. Det kunne blive en fantastisk sted. Også når man kommer ind fra gaden.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, signeh_jbjerrel
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Vi faldt over et skilt på gaden hvor der stod “Frokost + kaffe og kage”, men ikke noget med pris.
Stedet så hyggeligt ud, med dejlig gårdhave og god plads.
Vi spurgte den unge pige i køkkenet om vi kunne købe kaffe og kage, og hvad det koster, men fik ikke noget svar, ud gik hun og ind kom ejeren.
Vi bestilte kaffe og kage.
Helt ok kaffe og kage, men ikke noget særligt.
Da vi gik og skulle betale fik vi regningen. 190 kr. for to gange kaffe og kage, det dobbelte af hvad det kostede andre steder i Ærøskøbing.
Det værste var dog, at da hende om vi kunne fylde vores halvliters flaske op med vand, fik vi svaret, at nej det kunne ikke lade sig gøre.
Der kom hele tiden folk ind fra gaden og ville have vand, og vandet på Ærø er meget dyrt.
Attituden fra værten var hele vejen igennem meget kold og arrogant, ikke et sted for almindelige mennesker der ønsker hjertevarme værter og rimelige priser.

Dato for ophold: juli 2020
1  Tak, FinnA312