“Hyggelig gårdhave”
Anmeldelse af Spiseriet

Spiseriet
Beskrivelse: Restaurant centralt placeret i smukke Ærskøbings gamle bydel. Restauranten indeholder to lokaler: Danmarks eneste "Kongeloge" samt en lille hyggelig bistro. Der ud over kan man når vejret tillader det, spise i den hyggelige gårdhave, med masser af autentisk atmosfære.
Anmeldt 13. august 2021 fra mobile enheder

Vi havde reserveret til frokost nogle dage inden, og det var en god ide. Vi var heldige med vejret og spiste i den hyggelige gårdhave omgivet af blomstrende clematis og med portugisisk musik i baggrunden.
Personalet var utroligt søde og smilende og meget opmærksomme.
Lækker mad - vi fik pariserbøf og “3 faste” ( 3 stykker smørrebrød - udvalgt af kokken) og drak Ærø Valnød til.

Tak, F9436IImariaj

Anmeldt 11. juli 2021 fra mobile enheder

Igen et pletskud fra Heidi og hendes team. Fik en fantastisk fiskeret (Lange) efterfulgt af en skøn rabarber konsome. Vi kommer igen

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Hobist
Anmeldt 2. juni 2021 fra mobile enheder

Her holder de standarden. Fantastisk smørrebrød som helt sikkert er øens bedste.
Vores gæster var helt overvældet.
Vi kommer helt sikkert igen

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Hobist
Anmeldt 14. maj 2021 fra mobile enheder

Hyggeligt lille sted, men dejlig mad.
Vi fik tre retter og alt var flot anrettet og smagte dejligt. Vi kommer igen en anden gang.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Tina R
Anmeldt 8. december 2020 fra mobile enheder

i hyggelige lokaler.

Vi havde bestilt bord på forhånd, og det var en god ide. For alt var optaget.

Vi kunne kun vælge en julemenu med 4 retter inklusiv vinmenu til 400kr., men hvilken julemenu.

Fiskesuppe, gravet laks, langtidstegt andelår med tilbehør og mazarinkage. Hertil en fin afstemt vinmenu.

Alle retter var veltillavet, flot præsenteret og smagte vidunderligt. Det er længe siden vi har haft så dejlig og lækker en menuoplevelse.

Uformel, opmærksom og serviceminded betjening.

Her kommer vi bestemt igen en anden gang.

Dato for besøg: december 2020
1  Tak, Michael K

Rejsende, der kiggede på Spiseriet, kiggede også på

Har du været i Spiseriet? Fortæl om dine oplevelser!