“Lidt for meget af det gode..”
Anmeldelse af Spiseriet

Spiseriet
Beskrivelse: Restaurant centralt placeret i smukke Ærskøbings gamle bydel. Restauranten indeholder to lokaler: Danmarks eneste "Kongeloge" samt en lille hyggelig bistro. Der ud over kan man når vejret tillader det, spise i den hyggelige gårdhave, med masser af autentisk atmosfære.
Anmeldt 7. juli 2020 fra mobile enheder

Super hyggeligt spisested midt på hovedgaden i Ærøskøbing (Vestergade)
Vi var en voksen familie på 5, og fik forret og hovedret.
Til start fik vi en lille delikatesse. Som smagte rigtig godt!
Forretten (fiskesuppe, laks eller noget lækkert cappacio) fejlede ikke noget! Super
Vi var to, der fik dagens fisk. Idag var det havkat! Den var god.
De tre andre fik kalveschnitzel.
En ENORM portion, paneringen var 2/3 af kalven, som ikke var lille.
Alle gav op.

Synd når portionen bliver for stor, og man ender med ikke at spise op.. overhovedet!
Øllene var lokale Ærø øl: IPA, Gylden PA og en valnødde Hertug Hans. Alle gode - smag og behag er forskellig - især ift øl.

Desserten smagte vi ikke - vi var stop mætte. Synd. Havde glædet mig til en panna cotta.

På den måde synd, at kalve portionen var alt for stor.

Ville have givet tre en halv stjerne, for maden var jo god. Men det trækker ned
at der var for meget af den.

1  Tak, raket4u

Anmeldt 2. juli 2020

Stedet er helt sikkert et besøg værd. Rigtig god mad og meget venligt personale. Lokalerne er lyse og hyggeligt indrettet. Fin restaurant.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, Annette K
Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Vi blev betjent af en super sød tjener, som serverede den skønneste mad og lækker vino. Den bedste bøf jeg har fået i meget lang tid. Mums.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, larshK3779WB
Anmeldt 30. september 2019

Lige overfor Pension 44 i Vestergade ligger Spiseriet. Tidligere var der værtshus på stedet, som nu udgør et formidabelt køkken med super service. Vi fik bøde fisk, fjerkræ og gode desserter, som i alle tilfælde i den grad levede op til forventningerne. Den opmærksomme vært sørgede behændigt for at middagen blev en særlig oplevelse.

Dato for besøg: september 2019
Tak, stigmarkerhansen
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

Vi fik begge unghanebryst i flødehvidvins sovs, og den var fantastisk ! Trods jeg var meget mæt, havde jeg lyst til at spise videre. Det bedste madsted i byen

Dato for besøg: september 2019
Tak, 469camillaj

Rejsende, der kiggede på Spiseriet, kiggede også på

Har du været i Spiseriet? Fortæl om dine oplevelser!