“Rigtig hyggelig aften, med”
Anmeldelse af Restaurant Amore Mare

Restaurant Amore Mare
Anmeldt 31. august 2020 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig aften, med god mad, flot udsigt og skøn betjening.
Vi fik pizza og pasta, som levede op til vores forventninger.

Tak, jeanlandmark

Anmeldt 26. august 2020

Vi besøgte restaurant Amore Mare under vores besøg på Ærø. Vi havde ikke reserveret bord, men en sød pige skaffede os et bord til 4 personer. Vi var lidt i tidsnød, da vi skulle med færgen ca halvanden time senere, men personalet var kvik. Vi bestilte alle pizzaer, som var lækker og smagte fortræffeligt. Det er bare en skam, at lokalet virkede nusset og vinduerne beskidte ud mod havet. Et godt råd til indehaveren. Selvom I kører restauranten efter italiensk model, så lad være med at ødelægge hyggen og stemningen med ovenstående, for maden er god og betjeningen perfekt

Tak, Henry300947
Anmeldt 25. august 2020

En lille hyggelig restaurant på Ærø, der laver fantastisk mad. Vi delte en lækker forret - sværdfisk carpaccio, frisk og velsmagende. To hovedretter - risotto med kæmperejer og champignons, lækker cremet og en dejlig smag af parmesan der understøttede smagen af rejer og champignon uden at være for gennemgående - perfekt sammensat. Den helt store oplevelse (som vi tillader os at kalde verdensklasse) var pizzaen. Vi har spist pizza i Hua Hin - efter deres eget udsagn verdens bedste og restauranten hvor også tidligere Kong Bhumibol altid fik pizzaer fra - de var rigtig gode, ligesom vi har fået mange gode pizzaer forskellige steder i Italien, men ikke så god pizza som vi fik på restaurant Amore Mare. En fantastisk sprød og tynd bund med den rigtige "stenovnssmag", fyld der var afbalanceret i smage og i forhold til bunden - og dejligt med en pizza, der ikke er overhældt med revne ost fra pose - når det hele serveres af smilende og venligt personale i hyggelige omgivelser fås det bare ikke bedre. Vi kommer helt sikkert igen, når vi er tilbage på Ærø.

Tak, Allan P
Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

De var løbet tør for pizza .. en pizza “restaurant” der er løbet tør for pizzadej, det er virkeligt dumt!
Vi bestilte så en pasta, der var kedelig, og en ossobuco der skulle have været med polenta med det blev så til brasekartofler og med alt for lidt sovs - øv!

Tak, CDScheel
Anmeldt 20. august 2020

Den mest sure ejer mødte os i døren og var flere gange direkte uhøflig og talte nedladende til flere gæster og os det var så ærgerlig da de servere de bedste pizza og har et rigtig hyggelig sted og hendes personale var så søde men vi mistede helt appetitten og vores humør faldt lige et par grader vi kommer der aldrig mere

Tak, Vielskerthe

Rejsende, der kiggede på Restaurant Amore Mare, kiggede også på

Ærøskøbing, Ærø

Ærøskøbing, Ærø

Har du været i Restaurant Amore Mare? Fortæl om dine oplevelser!