Åben i dag: Lukket

Anmeldt d. 7. oktober 2018
marialines
fra mobile enheder

Anmeldt d. 20. oktober 2019 fra mobile enheder

Dette er et dejligt sted for både børn og voksne. Det er spændende og de ansatte er meget engageret.

Dato for oplevelse: oktober 2019
Tak, Z4836KXpeterl
Anmeldt d. 25. marts 2019

Vi havde bestilt en rundvisning og fik mange spændende detaljer om koldkrigstiden. Børnene morede sig også godt, med at spil, de kunne spille på telefonen og finde ting i bunkeren.

Dato for oplevelse: juni 2018
Tak, Gitte M
Anmeldt d. 7. oktober 2018 fra mobile enheder

En god seværdighed at ligge vejen forbi uanset om man er en børnefamilie eller bare nysgerrig på historien fra krigens tid. Det er super spændende og de har bevaret så meget så muligt fra den tid for at danne rammer omkring vores historie, så man får fornemmelsen af hvordan det foregik og atmosfæren nede i bunkeren.

Dato for oplevelse: december 2017
1  Tak, marialines
Anmeldt d. 27. august 2018

God formidling af perioden om dengang den kolde krig var ved at blive varm. Begejstret mand i billetsalget - der fortalte om bunkeren og Vestvolden. Køligt en varm sommerdag.

Dato for oplevelse: juli 2018
Tak, Steen K
Anmeldt d. 19. august 2018

god oplevelse, personalet vil meget gerne dele ud af deres viden. Viste ikke denne bunker fantes, det er ellers ikke sjældent vi er i Københavns området.
En rigtig god ide er at have cykler med da der er mulighed for at cykle af Vestervold på fin sti efter du har besøgt Bunken.det eneste jeg kunne have ønsket var nogle flere steder der fortalte om bunkeren

Dato for oplevelse: august 2018
Tak, pan300464