“Friskt og lækkert”

Sachi Sushi - Rødovre Centrum
Anmeldt 25. januar 2020 fra mobile enheder

Mindre spisested i RC. Hurtig og venlig betjening. Rimelige priser, undtaget “ad libitum” som ikke indeholder sticks, men til gengæld er dyrere end nærliggende alternativer. Deres poke bowls og salater meget fristende. Kommer helt sikkert igen.

Tak, Jacoob R
Sachisushi, Ejer hos Sachi Sushi - Rødovre Centrum, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. februar 2020

Hej Jaruni,

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for at du synes om vores pokebowls og salater. Vi ser frem til at se dig nede i restauranten igen.

Mvh

David Chun
Sachi sushi

Anmeldt 5. juli 2019

Den er skide god og perfekt især deres pokebowl. De har også sachi gyoza som er mega lækre deres web er Sachisushi.dk en smart genvej er Sachi.dk

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, han-dynastiet
Anmeldt 10. marts 2019

Selvom vi befinder os i et indkøbscenter er kvaliteten på sushien i top.
Vi fandt et bord inde i restauranten, hvor man sidder tæt men det er hyggeligt.
Vi fik en menu af de store samt lidt ekstra ved siden af.
Alle retterne var gode. Det gjaldt både den traditionelle Sushi og grillspyddende.
Personalet var meget søde og hjalp os igennem det hele til stor tilfredsstillelse.
Priserne er fair.
Helt sikkert et sted jeg ville komme igen

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, steenv_13
Anmeldt 27. februar 2019

Lidt for dyrt i forhold til kvaliteten. Synes at personalet godt kan virke lidt reserveret og nogle gange har de f.eks. overhørt noget i ens bestilling.
Sushien er god, men deres avocado maki, kan godt være lidt smattet.
Kan anbefales, dog ret dyrt.

Dato for besøg: november 2018
Tak, Ceciliebonnie
Anmeldt 27. januar 2019 fra mobile enheder

Noget af det bedste sushi vi har fået i DK - lad dig ikke snyde af placeringen i Rødovre Centrum. Vi fik Bonanza, Mafia og New York, alle smukke og lækre - og rigtig fin service. Vi kommer igen!

Dato for besøg: januar 2019
Tak, Karsten_FH

Rejsende, der kiggede på Sachi Sushi - Rødovre Centrum, kiggede også på

Rødovre, Rødovre Kommune
Rødovre, Rødovre Kommune

Har du været i Sachi Sushi - Rødovre Centrum? Fortæl om dine oplevelser!