“Hold jer langt væk..!”

Køkkener: International
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 2. juli 2016

Læste anmeldelse af Espehus inden fruen og jeg bestilte bord. Vi tog derud en mandag aften og allerede ved ankomsten burde jeg have vendt om, der var ingen, kun en tjener, 2 kokke (tror de var kokke, de sad ude i køkkenet!)
Vi bestilte hver vores ret, jeg bestilte oksemørbrad og min kone bestilte fisk (rødfiskefilet?) Jeg var ikke klar over at man kunne ødelægge en oksemørbrad, men tak for kaffe, jeg tog fejl. Ikke nok med at kødet var sejt som en skosål, det lignede heller ikke mørbrad. Jeg havde bestil med gorgonzolasauce, men de havde vist glemt osten, sjovt nok smagte min kones sovs på sammen (kedelig) måde. Tilbehøret var smagløst, kartoflerne var overkogte og som en bonus, tilbragte jeg næste dag på potten! Det eneste positive var at de dog ikke havde ødelagt fadøllen..! Hold jeg langt væk. Rabatten fra den søde tjener er bare ikke nok! Fy for pokker et skod sted!

Dato for besøg: juni 2016
3  Tak, casperdue

Anmeldt 20. maj 2016

Når vejret er godt, er det fantastisk, at sidde udenfor hos Espehus og spise. Maden er frisk og lækker. Menuen er begrænset, men der findes noget for enhver smag og portionerne er fine. Betjeningen er venlig og opmærksom. Jeg kommer gerne igen!

Dato for besøg: maj 2016
Tak, Frans S
Anmeldt 27. april 2016

Dejlig veltillavet mad, dog var udvalget begrænset, men betjeningen var dygtig og informerende. Rimelige priser.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Henning E
Anmeldt 17. april 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant. Vi fik lækkert smørrebrød. Stegt rødspætte filet samt mørbradbøf med løg. Helt i orden og dejlig store stykker. Maden kom hurtigt og betjeningen var i orden. Er overrasket over flere dårlige anmeldelser her på trip advisor. Det kan jeg slet ikke genkende fra vores besøg. Jeg kan kun anbefale restauranten

Dato for besøg: april 2016
Tak, Claus W
Anmeldt 29. marts 2016

En super oplevelse, hyggelig stemning og romantisk sted. Super betjening og søde tjenere. Maden er super og så lækker. Store portioner og så lækkert lavet. Ikke mange retter at vælge imellem, men dem der er der er så gode, skal prøves.

Dato for besøg: december 2015
Tak, Anette M

Rejsende, der kiggede på Espehus, kiggede også på

Har du været i Espehus? Fortæl om dine oplevelser!