“Bedste bager i Hørsholm”
Anmeldelse af Kringlebageren

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Kringlebageren
Beskrivelse: Stenovnbagte brød - Lækre rugbrød. Stort udvalg af konditorkager. Frisk smurte sandwich samt en hyggelig cafe på centertorvet.

Venlig personale (også de unge piger), perfekt kvalitet af deres brød, rundstykker samt kager har den perfekte kvalitet, bedste sted i Hørsholm. Vi nyder også at drikke en kop kaffe på deres "terrasse".
Lagkagehuset eller andre kan efter min menig ikke være med (for opreklameret).

Dato for besøg: september 2020
Tak, privat966
Anmeldt 28. september 2019 fra mobile enheder

Tynd café latte, varm chokolade nogenlunde.
Kager og brød overpriser. Ikke noget at råbe hurra for.
Kommer ikke igen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Soren1958
Anmeldt 19. juli 2019

Lækkert friskbagt brød, verdens bedste jordbær tærte, Sarah Bernard helt fantastiske.... Og jeg kunne blive ved.
Super sødt personale.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 306henrikj

Rejsende, der kiggede på Kringlebageren, kiggede også på

Hørsholm, Hørsholm Kommune

Har du været i Kringlebageren? Fortæl om dine oplevelser!