“Bedste running sushi i Nordsjælland”
Anmeldelse af Mizumi

Mizumi
Anmeldt 13. oktober 2023 fra mobile enheder

Rigtig god sushi til pengene. Masser varianter hele tiden. Et rigtig godt sted til billige penge for hele familien……..

Dato for besøg: oktober 2023
Tak, nick W

Anmeldt 7. maj 2023 fra mobile enheder

Vi elsker mizumi. Stort udvalg af forskellige retter - også hvis man ikke er til fisk. Og så har restauranten de sødeste ejere. Servicen er helt i top og personalet utrolig flinke. Danmarks bedste running sushi :)

Dato for besøg: maj 2023
Tak, julieL04
Anmeldt 16. april 2023

Jeg var yderst skeptisk, da jeg ikke er den største fan af konceptet "running sushi/all you can eat" - men efter hårdt pres fra børnene gav jeg mig - og mine fordomme blev gjort til skamme (næsten da). Maden var frisk og lækkert og betjeningen SÅ høfligt og opmærksomt! Unge piger og drenge - og SÅ søde! Det er absolut ikke sidste gang vi kommer her (men jeg tør stadig ikke at besøge andre running sushi! )

Dato for besøg: april 2023
Tak, poncina
Anmeldt 25. marts 2023 fra mobile enheder

Altid glad for at komme her. Mit favorit sushi running restaurant i Nordsjælland.
Der bliver også hentet en del take away, det forstyrre dog ikke gæsterne i restauranten.

Dato for besøg: marts 2023
Tak, johnsommerbjerg
Anmeldt 22. februar 2023 fra mobile enheder

Super mad til en meget rimelig pris. Virkelig opmærksom betjening.
Her kommer vi meget gerne igen, og næste gang tager vi familien med.

Dato for besøg: februar 2023
Tak, meretefravirum

Rejsende, der kiggede på Mizumi, kiggede også på

Hørsholm, Hørsholm Kommune
Rungsted, Hørsholm Kommune

Kokkedal, Fredensborg Kommune

Har du været i Mizumi? Fortæl om dine oplevelser!