“Fantastisk mad og virkelig god service”
Anmeldelse af Café Dragør Sejlklub

Café Dragør Sejlklub
Køkkener: Dansk
Anmeldt 10. august 2021

Kan helt klart anbefales…superhyggeligt sted med virkelig god mad, og skønt personale! Absolut min yndlingsrestaurant

Dato for besøg: juli 2021
Tak, marieoE5463BJ

Anmeldt 30. juli 2021 fra mobile enheder

Hyggelig lille restaurant med en fantastisk havudsigt og et kvikt og serviceminded personale.
Maden var rigtig lækker og bar præg af en kreativ kok, som turde eksperimentere.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Blues370
Anmeldt 6. december 2020 fra mobile enheder

Caféen ligger på havnen. Det er ikke noget særligt stort sted, men det var en rigtig god oplevelse med skøn mad og venligt personale.

Dato for besøg: december 2020
1  Tak, Simon_stud
Anmeldt 7. november 2020 fra mobile enheder

Kedelig bleg og lille rødspætte for 110 kr. var nærmest ikke paneret og generelt super kedelig. Havde oprindeligt bestilt rødspætten til 179 kr. som formentlig havde været større. Så ærgerlig fejl at få den kedelige rødspætte.

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, L8990BQsarahs
Anmeldt 5. september 2020

Opreklameret sted. Bestilte frokost. 1 bestilling på Pandestegt rødspætte med kartofler og smørsovs til 215,00 kr. Fik nogle meget små fiskefileter, - er I tvivl om det i det hele taget var rødspættefileter og 4 små halvrå kartofler. 1 bestilling på medium stegt pariserbøf. Den var nærmest rå.
Tjeneren råbte os først lige i ansigtet, anden tjener snakkede højlydt privat med gæsterne på nabobordet - alt imens hun lænede sig ind over os for at tage vores tallerkener. Magen til arrogance skal man lede længe efter.
Betalte, forlod stedet og gik op i Dragør by og spiste os mætte.

Dato for besøg: september 2020
1  Tak, 27.279

Rejsende, der kiggede på Café Dragør Sejlklub, kiggede også på

Dragør, Tårnby Kommune

Har du været i Café Dragør Sejlklub? Fortæl om dine oplevelser!