“Vi havde bestilt nogle fisk”
Anmeldelse af Café Dragør Sejlklub

Café Dragør Sejlklub
Køkkener: Dansk
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Vi havde bestilt nogle fisk da vi tænkte at de måtte være lækkert og frisk. Vi fik en fish’n chips og en paneret fiskefilet med håndpillede rejer på rugbrød. Desværre var maden meget dårlig fiskefileten var tør og det manglede smør på rugbrødet. Hvad angår fish’n chips så var det IKKE fish’n chips de lavede med blot paneret torsk som havde fået alt for meget så den var meget sej at tygge.

Til de priser de tager for maden er denne kvalitet ikke acceptabelt. Vil fraråde at ma spiser eller drikker her.

Dato for besøg: juni 2020
2  Tak, Kasper_S_Larsen

Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Dejlig sted lige ud til vandet, god betjening , lækker mad til rimelig pris maden kom hurtigt.
Hyggeligt atmosfære

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, 940jannec
Anmeldt 29. maj 2020

Fantastisk udsigt, meget venlig personale og maden smagte rigtig godt. Fik prøvet ovenstegt Kulmule. Smagte frisk og dejlig. Kommer helt sikkert igen.

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, L8WZahmeda
Anmeldt 21. februar 2020

Super service og dejlig mad. Udsigten findes ikke bedre. Kommer meget gerne igen. Menukortet er ikke stort, men rummer alligevel noget for enhver. Udmærket vinkort og kaffen er supergod.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, jens erik m
Anmeldt 11. december 2019

Kan man forestille sig noget bedre end en café med både god mad og gpd beliggenhed? Et glas vin i hånden mens du venter på maden, blikket vandrer ud over vandet - ren afslapning. Og så bliver den lækre mad serveret :)

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, 660susanneh

Rejsende, der kiggede på Café Dragør Sejlklub, kiggede også på

Dragør, Tårnby Kommune

Har du været i Café Dragør Sejlklub? Fortæl om dine oplevelser!