“Fiskefrikadeller i solen”
Anmeldelse af Dragor Rogeri

Dragor Rogeri
Køkkener: Dansk
Anmeldt 8. august 2021

Vi fik dejlige fiskefrikadeller på terrassen i solen. For engangs skyld var dellerne ikke oversaltede. Kun ville jeg gerne have haft mere brød til. Selvom der var meget travlt fik vi hurtigt vores mad. Kan absolut anbefales.

Tak, Bente H

Anmeldt 30. juli 2020 fra mobile enheder

Besøgte røgeriet og fik lune fiskefrikadeller, varmrøget laks og nogle skaldyrsalater. Laks var veltilberedt, salater var gode, men fiskefrikadellerne var meget ringe, mindede mest af alt om melboller - Det man i gøre bedre

Tak, Gourmanderiet
Anmeldt 28. juli 2020

Jeg havde glædet mig til noget lækkert røget fisk til frokost, efter at have hørt godt om stedet. Desværre blev jeg skuffet! Jeg fik en laksesandwich og en åle mad, de andre fik fiskefilet med pommes frites. Men det er godt nok meget sparsomt med laksen. Et tyndt stykke en en stor sandwich og et lille stykke røget ål til en mad... Fiskefileten var tynd og tør, håber virkeligt ikke at den er hjemmelavet, for så er det sku en ommer. Jeg ville tro at det er en som kommer fra en pose, på frost fra netto.

1  Tak, 111jesperc
Anmeldt 19. juli 2020

Mindst to gang i måneden, besøger jeg Dragør Røgeri. Jeg bestiller altid det samme, fiskefilet med remoulade og brød og et stykke med røget ål.
Men søndag den 19. juli havde jeg fornemmelsen af, at retterne var kommet på slankekur. Fiskefileten var mindre end normalt og der var kun et stykke ål på ålemaden. Til gengæld var der et meget stor stykke grønt under ålen, noget der gjorde, at ålestykket næsten faldt af.
Jeg kommer som sagt ofte hos jer, men pas på ikke at slække for meget på kvaliteten. Der er mange om buddet på kajen i Dragør.

5  Tak, spidsmus
Anmeldt 12. september 2019

Var her til frokost, der var rimeligt billig og okay til prisen. Udendørs pladser, hvor man kan iagttage havnelivet.

Dato for besøg: august 2019
Tak, GAage

Rejsende, der kiggede på Dragor Rogeri, kiggede også på

Dragør, Tårnby Kommune

Har du været i Dragor Rogeri? Fortæl om dine oplevelser!