“Det bliver ikke bedre”
Anmeldelse af Nam-nam is

Nam-nam is
nr. 2 af 2 Dessert i Dragør
Anmeldt 2. august 2020

Hvis man går efter is, hvor kvaliteten er i orden med hjemmelavet sprød vaffel, lækker Hansen flødeis og sågar hjemmelavet syltetøj, så fås det ikke bedre. Meget fin og sød betjening af de unge mennesker.

Tak, 469grethet

Anmeldt 5. september 2019

Fik en dejlig is med hjemmelavet syltetøj og flødeskum og hjemmelavet vaffel. Bedste vaffel jeg har smagt, og venlig personale. Udenfor kan man sidde og nyde den smukke udsigt, eller spille bold som man kan låne. Helt sikkert et sted jeg vil besøge igen.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Musse1234
Anmeldt 25. august 2019 fra mobile enheder

Jeg bestilte en vaffel med en kugle is og da jeg skulle betale, blev jeg opkrævet for to kugler, da jeg havde fået en "voksenkugle".... Det har jeg godt nok aldrig prøvet før (og der står ikke noget på deres prisliste om voksen- og børnekugler).... Så selvom isen og de hjemmelavede vafler er gode, så kommer jeg ikke igen, for det er simpelthen ikke i orden...

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Heidi H
Anmeldt 3. august 2019 fra mobile enheder

Industrilavet is er hvad det er, men kuglerne (hvis man kan kalde dem det, da de mest af alt var en lille hul rulle is) er de mindste jeg nogensinde har set. Når prisen så oveni er helt skruet op, så føler jeg mig godt og grundigt snydt. Flere andre gæster ytrede sig højlydt om størrelsen, så problemet er vist helt generelt.
Kan ikke anbefale dette sted og forstår nu, hvorfor en solskinsdag end ikke gav kø ved disken.

Dato for besøg: august 2019
Tak, CPHgirly
Anmeldt 28. juli 2019

Jeg bestilte et bæger med to kugler. Isen var ganske almindelig Hansen Is. Det kostede 38 kr. Det var de to mindste iskugler jeg til dato er blevet præsenteret for.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Jacob K

Rejsende, der kiggede på Nam-nam is, kiggede også på

Dragør, Tårnby Kommune

Har du været i Nam-nam is? Fortæl om dine oplevelser!