“Et besøg værd udenfor hovedstaden...”
Anmeldelse af Restaurant Beghuset

Restaurant Beghuset
Køkkener: Fisk og skaldyr, Dansk, International
Velegnet til: Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

Med sin hyggelige atmosfære og gode betjening bliver man budt velkommen og indenfor til et dejligt køkken som holder sig til det som man er god til. Du bliver ikke skuffet for råvarer og kvaliteten af disse er helt i top. Med andre ord er dette en udsøgt fornøjelse! Velbekomme....

Tak, 18uffek

Anmeldt 6. november 2019

Når du vil forkæles så er det Beghuset, personalet, maden oplevelsen går op i en højre enhed. Bestemt et besøg værd.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, Scheutz-el
Anmeldt 17. september 2019

Vi elsker at komme her, maden er altid i top og spændende og man føler sig forkælet. Kan stærkt anbefale det.

Dato for besøg: september 2019
Tak, ChristinaR2204
Anmeldt 6. juli 2019 fra mobile enheder

Ønskede ikke at spise på lufthavns hotellet, så vi fandt denne restaurant på TripAdvisor. Beliggende i den gamle bydel, så det var ren idyl.

Maden var over al forventning. Lækre og velsmagende retter og pænt arrangeret på tallerkenen. Særlig fremhæves skal de yderst velsmagende friterede østers og skaldyrsbisque. Bisquen er uden tvivl den bedste jeg har smagt. Dyb og kraftig i smagen og uden den mindste antydning af brændt.

Flink og ligetil betjening, der var til at snakke med. En yderst god oplevelse, der kan anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, HenningP629
Anmeldt 2. juli 2019 fra mobile enheder

Cafe Beghuset har fantastisk mad og en service som er rigtig god. På mange måder er en tur til Dragør ikke helt komplet uden at man får en middag på Beghuset. Kan klart anbefales.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, Theis C

Rejsende, der kiggede på Restaurant Beghuset, kiggede også på

Dragør, Tårnby Kommune

Har du været i Restaurant Beghuset? Fortæl om dine oplevelser!