Anmeldt 17. marts 2017

Utrolig dårlig akustik på hele hotellet. Hotellet ene stjerne skal væk det er kun 3 stjerner. Manglende rengøring på toiletterne ved poolen. Hotellet er godt brugt og slidt. Jeg vil ikke anbefale all inclusiv, da det er det dårligste nogen siden har fået.

• Overnattede: marts 2017, rejste med familie
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
Tak, Vibeke N
Anmeldt 18. oktober 2016

enorm effektiv og flink betjening, dejlig stort værelse og altan. Rengøringen er I top. Det eneste minus jeg oplevede, var at madrassen er hård som et bræt. Kan klart anbefale hotellet. Der er et lille stykke vej ned til byen og stranden, værst når man skal tilbage, så går det meget opad. Men det klarede vi I fin stil. Kan klart anbefale turen ud til the Light House, så smuk en tur

• Overnattede: oktober 2016, rejste som par
Tak, erla50
Anmeldt 19. august 2016 fra mobile enheder

Lige hjemkommet efter 5 dage på hotellet. Fik bestemt hvad vi betalte for. Dejligt værelse med balkon, daglig rengøring og skift af håndklæder. Maden var dejlig, der var virkelig meget at vælge imellem både til morgenmad, frokost og aftensmad. Venligt personale. Der er larm fra poolområdet, ønsker du ikke det så bestil værelse mod vejen.

Overnattede: august 2016, rejste som par
Tak, Vibeke H
Anmeldt 9. august 2016

Hotellet er småt men dejlig fint og rent.
Maden er langt fra 4 stjerner værd. Der er ikke det store udvalg men personalet i restauranten skal dog have ros.
Hotellet lever hverken op til deres stjerner eller reklamerne for hotellet på nettet.
Jeg vil ikke anbefale dette hotel !

• Overnattede: juli 2016, rejste med familie
Tak, Charlotte F
SergioClimente, Director de Relaciones Públicas hos Hotel Sun Palace Albir Lounge & Spa, svarede på denne anmeldelseSvarede 10. august 2016

Kære Charlotte F,

Du ved, at med 216 værelser, er vi ikke som et lille hotel, som vi overskredet den gennemsnitlige antal værelser sammenlignet med de fleste hoteller.

Også meddele Dem, at vi arbejder på at forbedre den sort i menuer i vores restaurant buffet, så du kan tilfredsstille et større antal gæster.

Beklager vi ikke beslutter at anbefale os, hvis vi havde kendt om hans klager i virksomheden ville have gjort deres bedste for at løse det, som med alle andre kunder.

Hilsen.

Anmeldt 2. august 2016

Hotellet er ikke et 4 stjernet hotel. Der var mange fejl og mangler der gjorde at vi ikke mente at hotellet levede op til en 4 stjernet standard. Ting som at tingene på væggene hang løst på toiletterne, der blev ikke fyldt toiletpapir op. Altandørens håndtag sad så løst at det nærmest faldt ud. På poolens dame toiletter virkede låsen ikke, dørene stødte på jorden når de åbnede samt ingen sæbe. I baren på hotellet serverede de pizza, dette viste sig så at være frysepizza fra Ristorante hvilket var ret skuffende eftersom det ikke var de billigste priser. Der var rent og pænt på hotellet og personalet ved check in var vældig flinke. Poolen var meget populær og dette kunne være rart med en større pool og mere plads. Lækkert med lille køleskab på værelset!

Overnattede: juni 2016, rejste som par
1  Tak, Pedersen1992