Anmeldt d. 13. april 2017

Vi boede med havudsigt, maden var rigtig god og altid frisk, der er pænt og rent over alt. Der var altid underholdning om dagen, ved den ene pool og ellers var der roligt ved en anden hvis man ønskede lidt fred.

Dato for ophold: februar 2017
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Benny B
Anmeldt d. 14. marts 2017

Super ferieoplevelser på et super hotel. Vi boede med havudsigt. Alt var så fint og dejligt. Maden var altid frisk og varieret. Kaffen god. Alle personaler var så flinke hjælpsomme og imødekommende. Ordnede forhold og meget rent

Dato for ophold: marts 2017
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barcelo Hotels & Resorts
Tak, 449hanneb
Anmeldt d. 15. januar 2016 fra mobile enheder

Maden er meget ordinær, 14 dage med ens mad er kedeligt...
Men de har det absolutte bedste animationsteam vi nogensinde har oplevet..
Rengøring og vedligehold samt øvrige faciliteter svare til 2-3 stjerner animation 6 stjerner. Pool er ikke ren..
Men vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: januar 2016
Tak, rhv1973
Anmeldt d. 6. januar 2016

Tænk engang om receptionisten ville starte med at spørge 'what matters to you?' Vi er ikke interesseret i de forskellig muligheder for halv eller helpension. Vi vil gerne have et godt værelse!!! Barcelo er ikke et hotel for folk som vil slappe af og ha lidt ekstra. Fra vi ankom til vi fik et værelse vi var tilfredse med gik to timer. I mellemtiden havde vi hørt om services på hotellet som aldrig ville have vores interesse.
Morgenmadsrestauranten var et støjende kaos, eneste mulighed for overlevelse var et bord udendørs.
Find et andet hotel hvis I vil slappe af!

Værelsestip: Øverste etage og havudsigt
Dato for ophold: december 2015
Tak, VibekeDenmark
Anmeldt d. 28. januar 2015

god beliggendhed på bakken. Stort hotel med fine udenomsfaciliteter.
Buffeten velopfyldt, dog ingen varation i madudbudet, det var det samme i hele ugen til frokost og aftensmad. Venligt personale dog ikke så gode til engelsk. Rummen meget lydte - kan høre alt hvad der forgår hos naben. værelserne har en god størrelse og rengøringen er fin.

Dato for ophold: januar 2015
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Barceló Hotels & Resorts