Navagio Beach (Shipwreck Beach)

Google
Sådan kan du opleve Navagio Beach (Shipwreck Beach)
fra 35,87 $
fra 72,24 $
fra 31,28 $
fra 58,99 $
Anmeldt d. 22. november 2019

Man kommer kun til Vraget ad søvejen, Vraget er et gammelt smuglerskib der er strandet og i dag overmalet med graffiti. Til gengæld er vandet perfekt til at snorkel dykke i, der er stor sigtbarhed og vandet er helt klart.

Dato for oplevelse: juni 2019
Tak, JensS1055
Anmeldt d. 4. oktober 2019

Alt alt for mange turister. Jeg var der i september og stranden var fyldt! Stranden er meget lille og der ligger hele tiden turistbåde til og sætter turister af og henter dem igen. Måske man skal besøge den helt uden for turist sæsonen. Det er en virkelig flot strand med hvide sten og azurblåt hav. Virkelig flot og jeg ville have nydt det noget mere hvis der ikke havde være så mange. Selve vraget er der grafitti på og det er ikke sønderligt spændende. Men det er en af de få ting man skal opleve når man er på Zakynthos.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, _friendly_heidi2002
Anmeldt d. 11. september 2019

Det er en meget smuk tur dertil. Vi var der på udflugt med Aarhus Chater, hvor der mulighed for se skibsvraget fra udsigtspunket og længere nede klippere kun man se det igen. Det er et meget smukt sted og fantastisk at se samt en god historie om skibet.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, AllanAGregersen
Anmeldt d. 3. september 2019 fra mobile enheder

Det er en meget smuk tur dertil. Vi var der tidligt, hvilket gjorde det muligt at se stedet uden for mange mennesker. Det er et meget smukt sted og fantastisk at se.

Dato for oplevelse: september 2019
Tak, B4199IJchristians
Anmeldt d. 15. august 2019 fra mobile enheder

Der var bil-kaos længe før vi nåede hen til udkigspunktet. Bilerne var “smidt” hvor de bedst kunne og det vrimlede med mennesker. Enten kunne man stå i kø for at komme ud på en platform, hvor man til venstre bag en pynt kunne ane rustbunken eller man kunne vandre den lange vej på en sti for at se den. Et noget opreklameret sted.

Dato for oplevelse: august 2019
Tak, Lillian54