Anmeldt 31. maj 2017 fra mobile enheder

Det er et rigtig dejligt hotel med en helt fantastisk beliggenhed.
Værelserne i den gamle afdeling er udmærkede, men er ikke helt svarende til hotellets 4 stjerner. De kunne godt trænge til en renovering - især badeværelset.
Dejlig buffet med et stort udvalg, både morgen og aften.
Personalet var meget hjælpsomme, venlige og imødekommende.
Rigtig dejlig spa afdeling med rimelige priser.
Var på hotellet i forbindelse med en uges yogaophold. Det fungerede helt fantastisk og yogapavillonen lå med den smukkeste udsigt.
Dejlige pools og dejlig strand med små sten.
Et rigtig dejligt sted, der kan anbefales til yoga eller hvis man blot ønsker at slappe af på et hotel med en skøn beliggenhed.

1  Tak, Hanne M
Anmeldt 30. maj 2017 fra mobile enheder

Fantastisk hotel i smukke omgivelser med privat stand.
Hotellet er pletfri der er meget rent på alle hotellets områder. Masser af solsengen, dejlig mad inklusiv morgenmaden. Personalet er venligt og meget service minded, særlig Aristidis som går rundt og servicere og holder orden ved poolen og stranden. Flotte værelser med meget behagelig senge. Vi havde et supervisor værelse der var alt hvad vi havde brug for. Udsigten er utrolig smuk fra næsten alle steder på hotellet og vandet på stranden er krystalklart og tyrkis blåt. Jeg kan nemt finde på at komme igen.

Overnattede: april 2017, rejste med venner
2  Tak, Lezole
Anmeldt 29. maj 2017 fra mobile enheder

En uge med Yoga træning morgen og eftermiddag i perfekt placeret yoga pavillion. Sublim omgivelser med udsigt til bjerge og hav, meget imødekommende og venlig personale, alsidig morgenbuffet med al hvad du kan ønske dig. God poolbar og servering helt til strandkanten.
Lækker spa hvor vi afprøvede den udvidede pedicure og var fuldt tilfredse.

Tak, Mariann B
Anmeldt 29. maj 2017 fra mobile enheder

Dejligt roligt sted med den smukkeste udsigt og det klareste vand. Privat strand.
Rene og velholdte værelser og omgivelser.
Skøn morgenmadsbuffet og generel god service. Meget venligt og imødekommende personale.
Klart et sted jeg vil besøge igen.

Tak, charterlotte
Anmeldt 29. maj 2017

Personalet var meget imødekommende og venlige, lidt langt fra nærmeste by , billeje eller taxa nødvendig , da busserne er meget ustabile.
Hotellet er godt vedligeholdt både ude og inde ,velfungerende.
Den mest stabile WiFi jeg har oplevet på et feriehotel , også på stranden.

• Overnattede: maj 2017, rejste som par
Tak, bjarnemaahr