Hotels.com
Priceline
259 $
Book nu, betal under opholdet
Travelocity
Orbitz.com
eDreams259 $
Anmeldt d. 5. januar 2016

Dejlig ø, dejligt hotel med super fin beliggenhed. Skøn strand.Dejligt og meget hjælpsomt personale. Fin morgen buffet med alverdens lækker morgenmad.
Vi havde taget en "i sidste øjebliks rejse", blev bestemt meget positivt overraskede. Havde en super ferie, lejede bil og kørte rundt, hvilket kun er at anbefale.

Værelsestip: Der er mange trapper, men eller sper dejligt sted.
Dato for ophold: maj 2015
Tak, Lone1611
Anmeldt d. 13. september 2015

Vi var der i uge 37. Der er utrolig god plads overalt og ved stranden er der bare en skøn ro. Vandet er klart som i en pool og mange små fisk at kigge på. Strand servicen er super. Jeg har sjældent oplevet en sådan fin service overalt på resortet. A lå carte restauranten er super. Vi fortrød vi havde valgt halv pension, for det første fordi kødet ikke var varmt nok og næst fordi a lå carte restauranten bare er super. Vi nævnte at maden ikke var varm nok, hvorefter vi fik rabat i a lå carte restauranten.
Stedets beliggenhed gør at man skal tage taxi når man skal ud. 8 EUR til Nidri og 17 EUR til Lefkada. Lefkada er en hyggelig by.
Resortet er helt sikkert endnu et besøg værd - det især roen og servicen.

Værelsestip: Vælg suite i delen Kassiopi
Dato for ophold: september 2015
Tak, Per F
Anmeldt d. 13. august 2014

Hej! Familie med 2 voksne og 2 teenagere (19&16) . Ganske enkelt fantastisk sted. ALT var bare 100% perfekt. God service, god mad, skønne pools, dejligt at bade i havet. Maden var perfekt, der var noget for en hver smag. Liggestole, kanoer, winsurfer etc. GRATIS. Alle på hotellet kunne engelsk og var meget hjælpsomme! Vi lejede en bil og kørte selv fra lufthavnen. Vi rørte ikke vores kufferter uden for værelset, alt blev klaret af personalet!
Prøv det og I vil ikke fortryde!

Værelsestip: Bed om superior -room óg bed om havudsigt! Næsten alle værelser har dog havudsigt!
Dato for ophold: juli 2014
5  Tak, larskl2014
Anmeldt d. 20. oktober 2012

Fremragende hotel med tilhørende faciliteter, alt fungerer perfekt, med den typisk græske stemning bliver overdøvet af det internationale. Omgivelserne er velegnet til en ferieuge i det græske, ikke for overrendt af turister, men alligevel er der en masse at nyde.

Dato for ophold: august 2012
6  Tak, HardyGudbjerg
Anmeldt d. 13. juni 2012

Valget faldt på dette hotel pga placeringen udenfor byen (Nidri) og tidspunket (uge 23) for at få fred og ro. Man kan roligt sige at vores ønsker blev opfyldt. Utroligt dejligt og fredeligt på hele hotellet, både dagtid og aften/nattetid. Her får man for alvor ladet batterierne....
I vores øjne burde hotellet have 5 hele stjerner for der mangler ingenting og alt er i top; der findes ingenting at klage over.
Vores værelse var i to etager med terasse øverst med udsigt over havet! Rengøring hver dag ligesom resten af hotellet er pinligt rent.
En ting man dog skal være forberedt på er at rende i trapper eftersom hotellet ligger mellem landevejen (som knapt kan høres) og stranden. Det var ikke noget problem for os men kan måske være for de mennesker som er dårligt til bens.
Det skal nævnes at hotellet har et personale som er extremt serviceminded og gør deres absolut bedste for at vi skal føle os godt tilrette overalt på hotellet.
Vi planlægger allerede vores næste besøg på Porto Galini.....

Dato for ophold: juni 2012
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Apollo
3  Tak, Jens V