“Fantastisk mad”

Køkkener: Græsk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Aftensmad, Frokost, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 11. august 2021

Klart anbefales. Lækre råvare, dejlig smag og god beliggenhed.
Tjenerne var lidt uopmærksomme, men det opvejer slet ikke den dejlige mad!

Tak, Madsi123

Anmeldt 30. juli 2021

God restaurant med god beliggenhed. Maden var god, med frisk fisk på menuen, vi bestilte grillede King prawns og en græsk salat, men betjeningen var uopmærksom og kom med retterne hver for sig selvom vi bad om at de kom sammen, og til rejerne fik vi tør ris, men alt i alt var rejerne rigtig gode.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, christero264
Anmeldt 23. maj 2016

Mor og svigersøn står i køkkenet og datter står udenfor. Altid venlig og ikke påtrængende service. En spændende og omfangsrig menu, og alt er lækkert - og hjemmelavet. Ambitionsniveauet er højt og det er måske det eneste, man kan sætte en finger på - mange gange er der så travlt, at folk venter på at måtte betale. kalamies er altid med på listen over de restauranter i Kokkari, som vi skal nå hver gang vi er der. Vi glæder os allerede til at komme igen og nyde det hele.

Dato for besøg: august 2015
1  Tak, TommyKatchi
Anmeldt 21. maj 2016

Svigerforældrene har spist der mange gange gennem de senere år, og viste os Kalamies. Flere besøg blev det til på en uge, stort udvalg af lokal mad på menukortet, hyggelig udsmykning, glad og venlig tjener, mor er i køkkenet og det er hun god til. Super at sidde og kigge ud over vandet og nyde ferien, maden, Mythos og Uzoen.
Anbefaling : Special starter for 2, med store rejer, blæksprutter, dolmados, kødboller, aubergine og bagt feta. !!! Ja så måtte vi udsætte hovedretten til næste dag.

Dato for besøg: maj 2016
2  Tak, UPS2765
Anmeldt 14. september 2014

Ja også her blev der delt kort ud (-15%) og vi blev trukket med helt ud i køkkenet for at vi skulle se de hjemmelavede madvarer.Pænt og rent og gode og veltillavede retter.
Vi nød 2 forskellige ting som vi delte med katten. Super godt..

Dato for besøg: september 2014
1  Tak, Vagn J

Rejsende, der kiggede på Kalamies Seaside Restaurant, kiggede også på

Har du været i Kalamies Seaside Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!