“Gode pizzaer og lækker pasta”
Anmeldelse af La Cucina di Maria

La Cucina di Maria
nr. 39 af 164 Restauranter i Skiathos
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 7. august 2021

La Cucina ligger et hyggeligt sted mellem gågaden og den gamle bydel. Maden er veltillavet, men for pasta og pizzaer er det i den dyre ende skalaen. Tjenerne er søde og flinke, men der var ikke helt styr på vores bestilling - det løste sig dog. Vi spiser her gerne igen, men må samtidig sige at der findes andre hyggelige restauranter med større menukort, til billigere priser.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, FamJeppesen

Anmeldt 13. juli 2019 fra mobile enheder

Ganske OK. Ikke imponerende. De lavede en god pizza, med en fin bund og god smag.
Bruschetta'en var visuelt fin, men uden smag.
Pastaretterne også kønsløse og uden smag. Betjeningen var forvirret og manglede overblik.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, Hvilsom
Anmeldt 23. maj 2019 fra mobile enheder

Hyggelig italiensk restaurant, som serverer nogle af de bedste pizzaer på øen. Betjeningen er høflig og korrekt.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, gj1955
Anmeldt 28. juli 2016 fra mobile enheder

Synes det var en skuffe de oplevelse. Forret Caprese og bruschetta. Smagt af intet og var ikke klassisk italiensk. Ved bla. ikke hvad avocado lavede i min tomatsalat. Vi bestilt pizza, en vegetar og en special. Begge to smagløse.
Virkelig et skuffende besøg - ringe mad til alt for høj en pris.
Kommer ikke igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, riie-dj
Anmeldt 9. juli 2015 fra mobile enheder

Det bedste sted på skihatos.
De er så smilene at du bare bliver så glad kom tideligt eller bestil bord er et must. Dejlig varm simpel italiensk mad og vin hurtigt serveret af Maria og hendes mand (og datter tror jeg ). Vil gerne importere dem til dk til vores egen restaurant.
Der skal i spise i den gammel by bag kirken.
PS hvis de ikke har plads og tilbyder et bord på første salen så er køkkenets store ovn lige under ,sommer på skihatos er varm og så sidde på en ovn

Dato for besøg: juli 2015
Tak, 974larsk

Rejsende, der kiggede på La Cucina di Maria, kiggede også på

Har du været i La Cucina di Maria? Fortæl om dine oplevelser!