Anmeldt 5. august 2012

Netop kommet hjem efter 2 uger på Hotel Alkyon på Skiathos. Vi har haft en pragtfuld ferie på dette dejlige hotel, hvor vi har tilbragt vores sommerferie indtil nu 14 gange og absolut ikke sidste gang. Alkyon lever til fulde op til sine 3 stjerner. Hotellet har en pragtfuld morgenmads- og aftenmadsrestaurant på tagterrassen, hvor man om morgen kan nyde sin morgenmad ud fra et overdådigt udvalg, og om aftenen fra en ligeså lækker buffet. De ansatte på Alkyon er altid smilende, venlige og hjælpsomme, så hvis det talte med, var 5 stjerner til Alkyon mere sigende. En stor tak til ejerne Nikos og Angela, Kiki i receptionen, Maria i baren samt alle andre ansatte for en dejlig sommerferie 2012. Vi glæder os til at komme tilbage 2013. Knud & Mathias.

• Overnattede: juli 2012, rejste med familie
1  Tak, knudnielsens
Anmeldt 25. august 2010

Servicen på hotellet var ikke god.
1. værrelse var under al kritik, Badekar med rustent armatur. Vandet kunne ikke løbe ud efter brug.
Askebæger var ikke tømt. Der lugtede af tobak.
Snavs overalt. Skabslåge kunne ikke lukke.
Omgivelserne var ganske smukke.
Det bedste ved stedet var swimmingpool, bar, opholdsstue og omgivelserne udenfor hotellet var meget fine.
Det værste ved hotellet var første anviste værrelse, som beskrevet ovenfor.

• Overnattede: august 2010, rejste som par
Tak, Farmor80
Anmeldt 18. august 2010

Meget ringe værelser, hotellet meget slidt. Kun receptionsområdet var pænt.
Poolområdet var med meget slidte faciliteter - gamle parasoller, ødelagte solsenge, den ene trappe fra poolen havde et ødelagt trin, og var ved at falde af.
Både ud-og indvendigt bar hotellet præg af, måske aldrig at have været vedligeholdt. Kun i området omkring baren/receptionen var der brugt penge.
Elevatoren virkede ikke det meste af tiden.
Ingen imødekommenhed fra receptionisten om dagen.

• Overnattede: august 2010, rejste som par
1  Tak, annine1
Anmeldt 19. juni 2010

rart hotel - godt værelse - god altan - dejlig morgenmadsterrasse øverst.
hotellet ligger lige ved vandet - dog ikke badestrand. - frit internet på hotellet.

• Overnattede: maj 2010, rejste som par
1  Tak, jettemarie
Anmeldt 14. juni 2010

Jeg synes hotellet var rigtig godt. Personalet havde service i top, og der var ikke det problem de ikke kunne klare, når man spurgte dem. Har kun fået venlighed at se, hvilket også er klart når det er Grækenland. Morgenmads buffeten var kæmpe så der var ikke risiko for at man ikke fandt noget man kunne lide. Sengene er lidt hårde, men tror jeg er meget generelt i Grækenland. Badeværelserne var ikke noget at råbe hurra for, da spejlene duggede til og det ikke forsvandt før to timer efter. Brusehovedet var meget kalket til så der var vand udover det hele. Det er dog vigtigt at pointere, at det ligger et helt perfekt sted, hvor man kan gå lige op i byen og det første busstoppested ligger 100 m fra hotellet. Så hvis man ikke vil leje bil eller scooter er det helt ideelt.

• Overnattede: maj 2010, rejste alene
Tak, 06chha