“Sikke en service - sikke en udsigt”
Anmeldelse af The Final Step

The Final Step
Køkkener: Middelhavsområdet
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 7. august 2021

Vi bestilte bor dagen i forvejen, så vi var sikre på at få et bord med udsigt - og det skal jeg love for at vi fik ! Restauranten ligger særdeles flot, og den er rigtig hyggelig. Tilmed kan man kombinere det med et besøg ved byens vartegn - klokketårnet, som ligger lige ved siden af. Forrygende udsigt. The Final Step yder en en høj service, og maden er meget velsmagende. Forvent ikke store, robuste "kogekone"-portioner, men veltillavet mad, man bliver mæt af.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, FamJeppesen

Anmeldt 20. juni 2017 fra mobile enheder

Skøn udsigt, atmosfæren minder om mormors dagligstue med fantastisk udsigt. Fik en skøn og veltillavet steak. Kan bestemt anbefale stedet.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, PiaK288
Anmeldt 30. september 2016 fra mobile enheder

Den rare engelske dame der ejer stedet er blot en behagelig chef med fremragende mad på menuen
Bedste udsigt og intim atmosfære
Et sted man spiser 2 gange hvis der er plads husk bordbestilling

Dato for besøg: september 2016
Tak, pollebyg
Anmeldt 10. december 2014

Maden var god uden at være gourmet, men stedet var hyggeligt, med fed udsigt til flylandinger ned mod bugten og stranden.

Dato for besøg: august 2014
Tak, AndersHP84
Anmeldt 18. august 2012

Klart den bedste mad vi har fået i hele Grækenland! Maden er af suværen kvalitet. Vi har aldrig prøvet så inspirerende et menukort. Vi kom der de to sidste aftener af vores ferie. Det var udover den fantastiske mad, også servicen vi kom igen efter. Personlig og nærværende betjening. OBS. Det er ikke græsk mad, prisen er lidt højere end standarden på resten af øen.

1  Tak, Tobias B

Rejsende, der kiggede på The Final Step, kiggede også på

Har du været i The Final Step? Fortæl om dine oplevelser!