“Stenovns Pizza på Square”
Anmeldelse af Pizza di Piazza

Pizza di Piazza
nr. 2 af 33 Restauranter i Samos
Anmeldt 28. januar 2020 fra mobile enheder

Sidder ude med varme på, direkte ud til Square, rigtigt gode pizzaer, venlig og kompetent betjening, spiste her flere gange og nød det vær gang.

Dato for besøg: december 2019
Tak, 658j_rgenc

Anmeldt 8. oktober 2017

Behøver ikke skrive mere, super betjening der påpeger at man kun behøver at bestille en pizza da de er meget store...sjældent man ser sådan en service, og så er selve mad oplevelsen i en klasse for sig, har aldrig smagt en bedre pizza i mit liv.....bare den kplevelse er nok til at tage til Samos igen......0)

Dato for besøg: september 2017
Tak, kajhauge
Anmeldt 25. september 2017

Det er absolut Samos Town's bedste Pizza'er. Vinen på kande er "hjemmelavet" vi spurgte om det kunne lade sig gøre, at købe den med, men desværre var svaret nej. En ven af huset fremstiller selv vinen og den smagte virk'lig godt i forhold til andre steder vi fik vin på kande. Og så fik vi "rigtige" vinglas det var bare så godt. Kan kun anbefale stedet selvom vi mødte lidt "uvenlighed" fra den ældste tjener på stedet...ja så kom Vi igen (på grund af den gode mad og vin) regningen for 2 personer lød på 14 euro. Vil lige sige, at vi var 2 om at dele en pizza, hvilket var alt riiiigeligt til os da Vi ikke er STOR-spisende. Man kan i øvrigt få meget andet end Pizza velbekomme.

Dato for besøg: august 2017
Tak, vibeke m
Anmeldt 31. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig lækkert - vi fik to pizzaer, men kunne sagtens have delt en.
Lækkert og friskt fyldt og meget ost.
Hyggeligt og sød betjening.

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 38merethen
Anmeldt 20. august 2016 fra mobile enheder

Vil give dette sted de varmeste anbefalinger. Rigtig lækker mad og store portioner, man kan nemt dele, hvilket de også gør opmærksom på. De laver også gerne pizza'erne halvt/halvt med fyldet - gid service til dem der gerne vil dele. Stemningen er hyggelig og afslappet og det er sted man har lyst til at sidde og maden i mens man nyder udsigten ud over havnen.

Dato for besøg: august 2016
Tak, Denmark85

Rejsende, der kiggede på Pizza di Piazza, kiggede også på

Sámos, Northeast Aegean Islands

Har du været i Pizza di Piazza? Fortæl om dine oplevelser!