eDreams
StayForLong
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 21. juni 2016

Hyggeligt lille hotel med et lille hyggeligt værelse. En sødt og humoristisk værtinde der fik os til at føle os godt hjemme, en smuk udsigt fra vores balkon. Kan kun anbefales
Den nærliggende strand er dejlig med lidt sten men dejligt klart badevand

Dato for ophold: juni 2016
Tak, Ann S
Anmeldt d. 17. maj 2016

Cleo og hendes to døtre, Popi og Voula, gør alt for, at man føler sig som at være private gæster. Altid smilende og med værdig gæstfrihed. Pragtfuld udsigt fra værelset, som har alt, hvad man har brug for. Rigtig god beliggenhed tæt på byen og stranden.
Vi er trofaste gæster gennem mange år og bor gerne på Bella Vista.

Dato for ophold: maj 2016
Tak, Peter E
Anmeldt d. 30. august 2015

For 3. gang har vi besøgt dette lille skønne hotel.... Cleo og hendes 2 døtre driver hotellet med kærlighed - skønt humør og en vidunderlig gæstfrihed.
Der er mange gæster der kommer igen og igen....Flere har være der mere end 10-15 gange.
Vi kommer helt sikkert også igen - og glæder os allerede....

Dato for ophold: august 2015
Tak, JanneLykke
Anmeldt d. 15. juli 2015

Her er alt det der skal til for at nyde det optimale af Grækenland. 50 meter til det reneste havvand ved Gagou stranden, en udsigt til bjerge og solnedgang i havet og bare den mest forrygende stemning.
På Bella Vista skal du bo, hvis hjertevarme og skønhed betyder mest for dig. Og oveni får du værtsskab med hjertevarme der holder af sine gæster.

Værelsestip: Værelser i den nederste og øverste sektion har fuld havudsigt
Dato for ophold: juli 2015
  • Rejsetype: Rejste alene
Tak, CamillaSmith
Anmeldt d. 5. august 2014

Vi har nu været på Hotel Bella Vista 7 gange enten. To eller tre uger. Altid med en skøn atmosfære og vi har fået en ekstra græsk familie med Cleo og hendes skønne døtre. Her bor du småt og godt. Ned en beliggenhed der er til 5 stjerner. Meget tæt på stranden og med den mest betalende udsigt over hav og bjerge. Der er altid smil, tid til hjælp og et lille ord på vejen. For os er det græsk når det er mest ægte. I byen er der gode og billige spisesteder og en masse liv at se på og deltage i. Bella Vista er for dem der vil have det gode uden det "flotte", hvor hjertet betyder mest.

Værelsestip: Bed om værelser fra 1-6 eller fra 13-17 så er der fuld havudsigt
Dato for ophold: juli 2014