“Tænk dig godt om .....”

Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby
Anmeldt for 11. august 2017 fra mobile enheder

Hvis du/I overvejer at holde fest hos frøken Friis, så tænk jer godt om �
Det, der skulle blive en festlig fejring af min runde fødselsdag, endte som en yderst pinlig affære. Ikke at maden (brunchen) ikke smagte herligt og var delikat, NEJ - DER VAR BARE IKKE MAD NOK, hvilket mine gæster var yderst forarget over.
Til den pris må man kunne forvente, at der er mad nok �
En pinlig affære som ved efterfølgende korrespondance har udviklet sig til en frygtelig arrogant opførsel fra ejerens side.
Og lige en anden ting: Lad dog være med at tage selskaber ind på mere end 20, hvis de vil sidde sammen og ikke i hver ende af caféen. 4 af mine gæster stod næsten op under hele brunchen, da gæster ellers ikke kunne komme forbi. �
ALDRIG med tryk på ALDRIG har jeg fået så ringe en behandling. Du - frk. Friis er jo slet ikke til at tale med�

9  Tak, WIS-KBH

Anmeldt for 28. juni 2017 fra mobile enheder

Det er ikke det store udvalg, men det som de har er rigtig godt: smørrebrød, sandwiches, kaffe/te og gode kager- samt dagens ret til rimelige priser- både til at spise der eller som takeaway. Desuden har de brunch. Man kan sidde både inde og ude. Hyggelig atmosfære i den gamle købmandsforretning.

Tak, Birte L
Anmeldt for 14. april 2017 fra mobile enheder

Der er en særlig stemning på Frk. Friis som skal opleves. Meget personlig. Og hyggeligt indtettet.
Dejlig hjemmelavet mad, helt ned til nutellaen i brunchen.

Tak, Tilde_Danmark
Anmeldt for 16. december 2016

Fik en ok brunch og en rigtig god kop kaffe.
Stemningen var lidt trykket, men den største kritik er, at der var koldt og det er ikke første gang jeg har oplevet det.

Tak, yvonneolesen24
Anmeldt for 2. november 2016

Meget hyggelig og hjemlig stemning. God jævn mad, fin service. Et dejlig anderledes sted i den gamle Bondeby, meget stemningsfuldt.

Tak, Annette Dall H

Rejsende, der kiggede på Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby? Fortæl om dine oplevelser!