“Super brunch”

Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby
Anmeldt 26. august 2016 fra mobile enheder

Helt klart byens bedste brunch. Granolaen på toppen af yoghurten og den varmrøgede laksemousse skal fremhæves. Lækkert knasende brød. Retterne kommer efter hinanden så æggeretten kan spises varm efter yoghurten. Croissanten kommer også friskbagt. Frisk frugt af god kvalitet. Og selvfølgelig kaffe latte i top serveret i keramikkrus. Betjeningen er sød og opmærksom.

2  Tak, Rie S

Anmeldt 8. juli 2016

Vi kan ikke bedømme maden eller betjeningen, for efter at have ventet i 10 minutter ved disken, uden at nogen af de 3 ansatte havde værdiget os et blik, besluttede vi at forlade stedet. Det var til frokost, og der var ikke mange besøgende, men alligevel havde damen ved disken meget svært ved at finde ud af bestillingerne. Da vi gik, kom ejeren og spurgte, hvorfor, vi nu gik. Jeg sagde, at vi havde ventet 10 minutter uden at få så meget som et nik. En dame, der også havde stået og ventet, replicerede, at hun havde ventet i 20 minutter. Livet er for kort til Frk. Friis,

10  Tak, TorbenD
Anmeldt 27. juni 2016

Lille hyggeligt sted med gode retter og dejlig stemning. Når vejret er godt er det dejligt at sidde ud og nyde den hyggelige stemning blandt de gamle huse rundt omkring.

Tak, M0l34
Anmeldt 20. maj 2016 fra mobile enheder

Fredag var dagens ret kalvesteg med kartofler og det smagte rigtigt fint ! Som vi forstod det var det kun muligt at få dagens ret men mange forskellige slags sødt at vælge imellem ! Der var flere andre spisende og hyggelig stemning. Lyst og venligt lokale. Spisestedet lukker kl.20 så det er ikke et sted man hænger længe ud. Fine priser til en hverdags aften !

Tak, Lena T
Anmeldt 25. april 2016

Har været der flere gange med veninder,
for at spise lækker dansk veltillavet aftensmad.
Altid venligt smilende personale.
Et hyggeligt lille sted, hvor der skal bestilles bord, hvis man vil
være sikker på at få en plads.

Tak, Lise H

Rejsende, der kiggede på Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby? Fortæl om dine oplevelser!