“Rigtig hygge sted”

Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby
Anmeldt 27. juni 2016

Lille hyggeligt sted med gode retter og dejlig stemning. Når vejret er godt er det dejligt at sidde ud og nyde den hyggelige stemning blandt de gamle huse rundt omkring.

Tak, M0l34
Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 20. maj 2016 fra mobile enheder

Fredag var dagens ret kalvesteg med kartofler og det smagte rigtigt fint ! Som vi forstod det var det kun muligt at få dagens ret men mange forskellige slags sødt at vælge imellem ! Der var flere andre spisende og hyggelig stemning. Lyst og venligt lokale. Spisestedet lukker kl.20 så det er ikke et sted man hænger længe ud. Fine priser til en hverdags aften !

Tak, Lena T
Anmeldt 25. april 2016

Har været der flere gange med veninder,
for at spise lækker dansk veltillavet aftensmad.
Altid venligt smilende personale.
Et hyggeligt lille sted, hvor der skal bestilles bord, hvis man vil
være sikker på at få en plads.

Tak, Lise H
Anmeldt 2. april 2016

Vi var et par veninder der spiste på Frk. Friis på vej i biografen, enkel mad i rigtig god kvalitet. Har i øvrigt også hentet aftensmad hjem og var meget tilfreds med det også.

Tak, Andersen1961
Anmeldt 21. februar 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted, sød servering og meget lækker brunch. Vi fik forskelligt brød, en æggemuffin med bacon, yoghurt med müsli og sirup, hjemmelavet nutella og syltetøj, pølser og ost, frisk frugt, lille chokoladecroissant og en lille jordbærsmoothie. Mine børn elskede det også og min ældste datter har valgt, at hun vil komme her igen på sin fødselsdag. God idé at bestille bord.

Tak, Freja J

Rejsende, der kiggede på Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Frk. Friis, Bondebyen, Kongens Lyngby? Fortæl om dine oplevelser!