“Anmeldelse”
Anmeldelse af Lyngby Pizzeria

Lyngby Pizzeria
Anmeldt 19. september 2020

Har her til aften fået rigtig gode pizzaer herfra kan anbefales. Gode smage og friske råvarer. Tak for mad

Dato for besøg: september 2020
Tak, carsteno837

Anmeldt 24. juni 2018 fra mobile enheder

Spiser her hver måned. 2 pizza og en flaske vin til 200 kr. Super billigt og lige så godt. Venlig betjening. Centralt på hovedgaden.

Dato for besøg: juni 2018
1  Tak, petero258
Anmeldt 14. april 2017 fra mobile enheder

De lave gode pizzaer her. Lille sted. Hyggelig stemning. Stamsted for mange lokale pga de billige priser. Høflig betjening. Kører fast med tilbud på 2 pizzaer og en flaske vin for 199 kr. Kan anbefales.

Dato for besøg: januar 2017
1  Tak, petero258
Anmeldt 1. marts 2017 fra mobile enheder

Maden var perfekt! Kebab til mig og fiskefilet til min væn. Pomfritterne var perfekte, fisken og kebabben stegte som vi ønskede! Højt rekommandere:-))

Dato for besøg: marts 2017
Tak, kenanmondo
Anmeldt 6. juli 2016

stort udvalg af mad, pizzaer dersmager god, pommes der er lavet perfekt og gode burgere af fedtfattig oksekød.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Dorthe7

Rejsende, der kiggede på Lyngby Pizzeria, kiggede også på

Kongens Lyngby, Lyngby-Taarbæk Kommune

Har du været i Lyngby Pizzeria? Fortæl om dine oplevelser!